Thursday 23 December 2010

Neljapäev 23 Detsember

Täna oli mul suht liikumis täis päev lihsalt olin nii. Ärkasin hommikul kella 11 ülesse vaatasin veidi telekat kuulasin raatiot ja siis tekkis mul mõtte et võik kallile uue mobiili vaatata. Kuigi jah ega see kerge ei ole sest mul on niigi palju neid järelmakse pean piirama ennast selles vallas. Läksingi siis linnapeale ja vaatasin et oi mis nüüd küll lahti on läinud nii palju raahvast on linnapeal. No eks kõik teevad oma viimaseid jõulu oste et siis homme ei peaks poodi minema on kodus pereringis. Elioni jõudes oli ma suht väsinud sest rahvast oli nii palju ja pidin vaatama ka kuidas autode eest ennast hoida. Ega ma ei teadnud millist mobiili võtta pidasin müügimehega nõu peasi et oleks lihne ja lollikindel. Siis ta soov´itas mulle Nokia C3 mis on ka päris uus mudel. Nii siis tegin selle mobiili ära ja oligi kõik. Siis sain turupeal juhuslikult krissiga kokku kuna mul polnud ka mitte paremat plaanis läkisn tema juurde korra ja siis edasi minu juurde. Saatsin täna ka kallile uue pakki ka ära nii et varsti peaks ta selle kätte saama. Nädalalõppuks. Ta sai ka minu kingituse kätte mis talle meeldis väga, no eks ma kord olen selline et teen temajaoks kõike. Õuse on praegu ikka päris külm nii et peab väga soojalt riidesse panema kui tahad kuskile minna. See on tüüpiline eestmaa talv, mulle eriti talv ei meeldi sest see on nii külm ja kole. Eks ole ka talevel omad võlud siis saab suusatada ja uisutada ja isegi hokkid mängida. Nii et kallile ma ütesin et see on viimane mobiil mis ma temale ostan enam ma temale mobiile ei osta, lihsalt ei suuda osta rahakottile hakkab käima. Aga ühte ma tean ma armastan teda nii väga ja tema armastab mind.

No comments:

Post a Comment