Tuesday 30 November 2010

Teisipäev 30 November

Ja ongi november läbi nüüd tuleb aasta viimane kuu ja siis jälle uus aasta see kord Euro aasta meil ju hakkab 01 Jaanuarist kehtima Euro. Täna ma tõusin suht normaalsel ajal ülesse vähemalt endale tundus nii. Hakkasin Khaletit ootama ta ütles et on kella 12 siin helistasin talle aga ta ei vastanud mulle oli hõivatud. Saatsin siis temale sõnumi ja mitte midagi siis ta lõppuks helistas mulle ütles et selleist bussi ültse ei läinudki millega tema tahtis tulla. Mis siis ikka läksin emaga linnapeale ja poodi. Khaled jälle helistas ja ütles et jäi bussist maha ja tuleb nüüd linna kell 14.20. Ma loodan et ta ikka jõuab selle bussipeale. Saatsin ema koju ja tulin tagasin linna kheledile vastu. Khaled seekord tuligi. Kõigepealt läkisme EMT ja tegime Leppingu üks number mul jälle juures ja siis otsustas et ostab uue mobiili ka. Kõige odavama ostsime millega sai Videokõnesi teha. Nüüd on tal uus mobiil uus number.Siis läkisime Rimisse ostsime todumoona ja siis läksime koju. Emal oli hea meel et Khaled meiele külla tuli vähemalt mulle jäi selline mulje. Muidugi ta ei käi meil koguaeg vaid harva.Ma käisin pesemas ja tegin ennast korda ja siis läkime teatrisse. Kalli helistas mulle ja me rääkisime nii hea oli tema häält kuulda. Ma olen nii õnnelik et ta mul olemas on. Ettendus oli vägev ja mul käisid kolm korda külma värinad üle keha ma oleks nagu nende seast olnud. See ettendus andis mulle veel võimsama tunde kui ma esimest korda seda vaatamas käisin. Nii et pole midagi kui sa ühte ettendust mittu korda vaatamas käid. Ma võibolla läheksin seda ettendus koos kalliga ka vaatama sest see lihsalt on nii hea ja kõigile arusaadav.

No comments:

Post a Comment