Friday 5 November 2010

Reede 05 November

Täna öösel ma ei saanud kuigi hästi magada, unioli kuidagi katkentlik. Aga pole midagi ma juba sellega harjunud. Läksin täna peale hommiku sööki arsti juurde mõtlesin et aitab küll kaua ma siin ikka vedelen, aga arst nii ei arvanud nii et välja ma tän ei saanud. Aga kodu sain ikka pidin õhtuks tagasi olema. Nii mul siis ei jäänudki muud üle et sain vaid koju käima seegi väikene vaheldus. Malle tunnis käsin ka täna joonistamas mulle meeldib joonistada see teeb mu kuidagi rahulikuks. Ma saan midagi ilusat luua ka teistele mis tuleb minu südamest. Peale selle tegin ma linnapeal tiiru ära otsides sileti terasid, mitte kuskil ei ole neid minu terasid peale selveri aga sinna ma hea meelega ei lähe. Ma ei taha ültse sinna selverisse enam minna. Kodus ma puhkasin ikka täiega nii hea oli kodus olla ema tegi süüja siis rääkisin emaga, kohe teine tunne on kui koju lälsin. Kalli helistas ka mulle täna ja rääkisime nii mõnus on temaga rääkida. Ja ta ütles et isa hakkas ajama seda asja et me saaksime omavahel tasuta rääkida. See on nii hea lõppuks ometi tuli neilgi mõistus pähe. Ma oleksin seda nagu nii ise kuu lõppul teinud kalliga perepaketti aga hetkel pean ma olema vana leppinguga seotud. Nii et siis tema vanemad on ka aru saanud et ei kao ma mitte kuskile ja kalli armastab mind ja mina armastan teda. Eks vaatame kas see pakkett läheheb läbi mida isa tal teha tahab. Haiglasse tagasi tulin õhtuks, ega siingi midagi viga pole. Nüüd kui ma homme välja lähen siis anti mulle ka kohustusi pean plokki suitu tooma palatinaabrile. Aga pole midagi ma teen selle ära homme on mul ültse üks tihe päev pean nii palju asju ajama. Ma loodan et ma pühapäevaks ikka välja saan sest siis lähme ju Riiga ja ma ei saa seda enam muuta. Meil oli see juba ammu kokku leppitud.

No comments:

Post a Comment