Wednesday 17 November 2010

Ma

Täna oli mul suht vaikne päev, kui välja arvata seda et ma ärkasin hommikul kella 05 ülesse. Ma ei tea miks ma nii vara ärkan, ju siis on mul midagi viga stress ja kõik muu. Käisin täna hommikul EMTesinduses ma pole paremat teenindust nänud kui seal on, muidugi ma ei suhtle ke eriti teistega vaid ainult selle meesterahvaga seal. Ta on nii mõnus ja nagu oma inimene kohe, ju ta tunneb mind ka piisavalt hästi olen oma muredega ikka tema poole põõrdunud. Kuigi jah seal oli ka üks naisterahvas teenindajaks, aga mehed ja tehnika need käibad ikka käsikäes. Sain oma brobleemidele lahenduse sealt ja siis oli kõik korras, nii et ma ei kahetse et olen valinud endale emt ja teda nüüd nuuman. Kuidas muud õelda et viimase raha viin ma sinna. Ma ei tea mul n kohe mingi haigus ma ei taha neid järelmakse võtta nii palju aga miski mind siiski sunnib aga pean ise tugen olen telefoonid ja arvuti on minu ahilluse kand. Aga pean ka kainelt mõtlema mis edasi saab mul lean maksta ja siis veel ka see mobiil arvuti, internett,kõik jookseb nagu kokku minupeale. Vahest on selline tunne et miks ma nii loll küll olen. Aga küll ma hakkama saan ennemgi saadud. Käsin täna laulmas ja seal oli nii hea laulda mulle meeldib ja ma lausa naudin laulmist. Õppisime taas uusi laule ega palju aega enam ei olegi varsti on jõulupidu ja kõik. Kalli helistas täna mulle päris mittu korda kohe ja me rääkisime. Nii hea on mul temaga koos olla kuigi jah vahest on meil erimeelsusi aga need saame ikka lahentatud. Järgmisel aastal pidime Tuksi laagris ujuma minema. Nii lahe on see et me lähme ujuma ja koos oma kalliga. Ma armastan teda ikka nii väga et olen tema nimel valmis kõigeks. Kuigi jah ma olen armugade ja sellega pean ma tegelema muidugi ma usaldan teda muidu ei saakski meil ju suhet ollegi. Khaled helistas mulle eile helistas ta ka mulle eile rääkisime pikkemalt kui täna. Ta imestas seda et mul koguaeg vaikselt läheb ma ju olen kalliga koos mul peaks just tormiliselt minema, ja temal läheb hoopis vaikselt. Mina ei saa aru sellest et kuidas mul saab tormiliselt minna kui ma ei ole ju oma kalliga koos. Ma arvan et meie suhe jääb kestma ja kestab aastaid ja ma olen selles kindel. Kuigi jah ma pean töökoha endale vaatama mida ma edasi tegema hakkan sest peret on ju vaja üöeval pidada kui ültse tahad endale peret ja pean tööle minema. Ja mina tahan oma kalliga pere luua kunagi, sest mul pole kellegi teisega nii hea kunagi olnud kui temaga. Ma ei hakka valetama et mul suhteid ei ole olnud on küll aga ma ei tea temaga on kuidagi väga eriline suhe mitte nii nagu teistega. Nagu õeldakse iga suhe on milgil määral eriline, aga nüüd ma püüan jumalale ka rohkem aega pühendada sest ma tean et ka see on oluline. Krissi juures käisin täna korra vaatamas mida ta teeb, ta rääkis mulle laupäevase peo muljeid kus ta pidu üle kätte läks. Minuga seda enam ei juhtu et pidu käest ära läheb sest ma ei tarvita enam alkohooli ja kontrollin ennast, nii et olen juba 2 kuud puhas olnud ei mingit alkohooli. Homme pean ka veel vastu pidama, ja pean ka Malle sünnipäev ju ja sinna pean ikka kohale vajuma.

No comments:

Post a Comment