Monday 1 November 2010

Esmaspäev 01 November

Täna ma ärkasin suht varakult, sest pidin arsti juurde minema. Tegin oma hommikused toimetused ära ja siis läksin bussipeeale ja sõitsin haiglasse. Reinsalu juures oli suht suur järjekord ja nii ma pidin suht kaua ootama. Aga pole midagi tähtis on see et ma tema juttule sain ja me mõlemad otsustasime et mul on parem võibolla natukene aega haiglas olla. Nii ma siis pidingi oma asjade järgi koju minema ja käisin ka emt läbi et internetti pakett teha uus sest siis saan ma ka haiglasse läppaka kaasa võtta. Käisin kodus võtsin oma asjad ja tegin ennast korda ja siis tagasi haigla peale. Kui haiglasse jõutsin pidin ma taas mingi pool tundi ootame et ennast haiglasse sisse saaks. Haigeid oli päris palju kes tahsid haiglasse tulla ja eks see vormistamine võttab ka oma aja. Aga lõppuks ma siiski sain ka enda paberid korda. Ega ma siin Haiglas eriti kaua olla ei tahaks, vaid mingi järgmise esmaspäevani võibolla ka lähen reedel välja. Eks siin ole päris igav olla saab rohkem omaette olla ja oma mõtteid mõelda. Kuigi jah ilma arvutitta ei oska ma vist ültse enam elada. Kalli helistas mulle ja rääkisin temale et ma olen haiglas, kuigi ta algul ei tahnud seda uskuda aga siiski ta usukus lõppuks et ma haiglas olen. Siin on tõesti nii palju vaba aega et ma saan lugeda raamatut ja lugeda ajalehti. Kalli helistas mulle õhtul ja ütles et tema isale ei meeldi et ma jõuludel tema juurde tulen. Ma ei tea see uudis viis mind jälle endast välja ja ajas närvi. Ma ei tea selliste uudiste taustal ei saa ma kunagi siit haiglast välja. Me muidugi mõtlesime kalliga mida me edasi teeme, sest tema vanematele ma milgil põhjusetel ei meeldi. Aga pole midagi küll ma hakkama saan kui vaja abiellume kas või salaja nii meeleheitliku plaani tegi britte mulle. Kuigi jah ma oleks sellega nõus kuigi jah abiellutakse vaid kord elus ja pulmad võiksid olla sellised suured ja vägevad. Ma armastan teda nii väga nii et olen temajaoks kõigeks valmis. Ma siiski loodan et meie suhe ei purune ja me jääme siiski kõikide kiuste kokku. Mina ei lase sellel väiksel ajasl ennast heitutada. Kui vaja tuleb kalli minu juurde ja küll me hakkama saame.

No comments:

Post a Comment