Friday 26 November 2010

Reede 26 November

Täna ma sain suht rahulikult magada, kartsin isegi sisse magada sest tahsin minna kunstsiringi. Kunstiringis tegime täna jõulukaarte. Kuigi jah päris valmis ma neid ei saanud vaid tegin alles tõmmised ära nüüd on need vaja välja lõikata ja kaartipeale kleepida. Talv on ka kohale jõudnud sel aastal kuidagi varem kui muidu väljas on ikka päris külm, nii et ilma kamsunitta enam nii naljalt väljas ei käi. Koju jõudes olin niisama mõtlesin et lähen magama aga und ei tulnud. Siis vaatasin telekat mentid 10 päris hea serjaal on. Igas seerjas on mingi kriminaal juhtum mida siis vene miilitsad lahendada püüavad. Kallile helistasin ka täna pidin temaga siis kui ta koju jõuab nettis suhtlema aga ta läks hoopis sõbranna juurede et ennast ilusakt tegemas. Kui lõppuks ta mulle helistas siis ma vähemalt sain temaga rääkida. Ja kui me lõppuks nettis suhelda saime siis me rääkisime ja ta ütles et ta tegi minupärast ennast ilusaks ja ütles et ta on minujaoks kõigeks valmis. Kalli sa nüüd ka minu pakkikese kätte homme läheb järgi täna ta juhuslikult unustas ära et ta peab pakki järgi minema aga pakki sõnumi sai ta täna kätte nii et pakk on kohal saaremaal. Ma olen nii õnnelik et ta mul olemas on ma tean et tal on minuga raske aga siiski ma püüan ennast muuta ja ma ei taha temast ilma jääda see on kõige tähsam. Ma väga loodan et ma meeldin ka tema perekonnale ma muidu kardan sellepärast väga.

No comments:

Post a Comment