Thursday 25 November 2010

Neljapäev 25 November

Täna oli mul suht tegus päev ärkasin juba kella 06 aeg et minna Võhmasse juuksurisse. Kuigi ma olin väsinud oleks tahnud veel magada aga ma siiski tõusin normaalselt ülesse. Hea oli üle tükki aja taas oma sugulast näha, sai temaga rääkitud kõigest mis on ja mis mitte. Ta on ikkagi minu sugulane. Tagasi tulime rongiga hea ja odav viis reisida. Kuigi Võhmasse minnes oli buss ikka täis nii et mina seisin kuni olustvereni püsti. Mis teha kui koolilapsed kooli lähevad ja esimene buss mis sinnapoole liigub ongi see buss millega meiega läksime. Koju jõudes käisime veel ka Maxsimas ära ostsime koju süüa, ja veidi aega olin kodus siis mõtlesin et lähen bouwlingud mängima aga täan ei olnudki meie kord mängida. Läksin siis singelisse ja olin seal nii kaua kui Näite ring algas. Mul poolnud ju mõttet selle külmaga ka välja minna ja edasi tagasi käija. Õhtul tulin koju ja kalliga sai veidi rääkitud ma olen harjunud sellega et ma temaga eriti tihti rääkida ei saa eks tal ole ka oma tegemised. Ma saan täitse temast aru ja solvu enem sellepeale et me juttu rääkida nettis ei saa. Ta on mulle väga kallis ja ma ei taha teda kaotada sellepärast ma vist olegi selline mõistev. Krissi kutsusin enda juurde lihsalt tahsin temaga suhelda aga mine tea võibolla tuleb ta ka meie punti emt võrgus saame siis tasuta rääkida ja see on hea. Kalli peale olen koguaeg mõelnud ja arvan et ta saab varsti ka minu saatetud üllatusse kätte. Ja siis saame tasuta rääkida omavahel. See on nii hea ja kalli ei pea enam muretsema suurte arvete pärast.

No comments:

Post a Comment