Thursday 18 November 2010

Neljapäev 18 November

Ma ei tea milles asi on ma ärkan koguag nii vara ülesse näiteks täna juba enna 05 ja siis tee mis tahad enam magama ei jää. See ei ole ju normaalne ma ei saa ju enda und täis magada. Täna ma pidin ka varakult enndast valmis seadma sest malle sünnipäevale midin minema mis algas kell 12. Hea et mul see ikka meels oli, aga kui välja vaatasi siis ei uskunud oma silmi lumi juba maas. Aga väljas oli küll suht mõttetu vaatasin kuidas kuiva jalaga kohale jõuan. Aga mis seal ikka ega meie ju ilma muuta ei saa lihsalt ta kord on selline ettearvamattu. Malle sünnipäeval oli tore oli selline üks tore ja suur seltskond laua ümber ja siis veel nii palju häid soove. Mina isiklikult loodan et Malle jääb meiega ikka edasi tegelema kuigi meid on nüüd nii vähe alles jäänud. Mina, Urmas, Katti, ja siis vahepeal ka perit nii vähe meid ongi. Aga mis sa teed Riina on kooli ega meid rohkem ´polegi olnud tiit on Pärnumaal. Ma ikka õppin oma mobiili ikka iga päevaga rohkem ja riohkem tundma. Näiteks täna leitsin ma sellise asja et ma saan muusikakeskuses lugusi kuulata. Ma sain ka selle bluetoothi kohta ka veidi infot et ta on mingi 3 versiooni oma. Ma arvasin et nendel ei olegi versioone aga tuleb välja et siiski on. Õhtul oli kattaga näiteringi proov aga mis proov see oli lihsalt tegime harjutusi. Mulle meeldib Katta ringis olla seakl õppin ma nii palju. Kalli helistas täna mulle; Meil tekkis väike erimeelusu sellega et kas ma pean ikka jõuludel tema juurde tulema. Tal ju sugulased pere seal ja tal ju ei ole minujaoks ültse aega. Ja kes ma seal ültse olen mitte keegi ei sugulane ei pereliiga vaid mingi kontvööras. Lihsalt selline on reaalsus ma nii väga kardan tema pere ja sugulastega kohtuda mis nad minust arvavad mida nad pärast ütlevad, võibolla ei tohi me ültse enam edasi suhelda. Vanemad keelavad meie suhtlemise ära. Ma nii väga armastan teda ja ta on mulle nii kallis ma ei oska ilma temata enam elada. Ma ei taha temast ilma jääda ta on minule nii kallis.

No comments:

Post a Comment