Friday 19 November 2010

Reede 19 November

Täna ma ärkasin juba kella 03 ülesse aga siis õnneks jäin magama tagasi see on hea. Hommikul käsin Malle juures kunsti tunnis ja joonistasin seal. Lõppetasin ühe talve pildi ära. Mul oli hommikul ilge masendus peal aga siis hakkasin joonistama ja siis läks juba paremaks. Eks see joonistamine on ka mingil määral ka teraapija. Ega muud midagi erilist ei teinudki käisin korra Selveris ega ma hea meelega seal ei käi, aga mis seal ikka olen kuulnud et seal on juba teien kärupaikutaja. No minu enine paarimees ka ei pidanud kaua vastu. Aga mis seal teha, elu kord on juba selline. Õhtul rääkisn Kalliga ja mulle meeldib ja iga päev tean ma rohkem et tema on minujaoks see õige. Kes muidu suuda mind välja kannatada kui mitte tema. Muidugi ma ütlesin talla et ma tunnen küll et minuga pole kerge otsi endale keegi teine. Aga ta ei taha mitte kedagi teist. Ma olen õnnelik seda kuuldes, vähemalt tema on minujaoks mina temajaoks. Nüüd pean järgmise sammu astuma tema perega kohtuma loodan et kõik läheb nii nagu peab ja ma meeldin neile. Ma olen nii õnnelik et ta mul olemas on ja tahan temaga oma elu jagada.

No comments:

Post a Comment