Sunday 28 November 2010

Pühapäev 28 November

Täna oli mul suht vaikne päev ärkasin hommikul ülesse sõin ja tegin oma hommikused toimingud ära ja siis helistasin Khaledile küsisin et kuidas tal läinud on kas teisipäevane teater on ikka jõus, ta vastas et ei ole midagi muud plaanid ja meie plaan on ikka jõus. Ja siis rääkisime ka Emt perepakesstist veidi ja ma loodan et me saame selle emt perepakettiga suht kaua rääkida. Omavahelised kõned on ju tasuta räägi palju tahad. Kalliga olen ka täna rääkinud mobiiliga ta on ikka nii armas mulle ma armastan teda üle kõige maailmas. Ma olen tema järgi lausa hull ma ei suuda ilma temata elada. Kriss käis minu juures täna külas ja me vaatasime ühte filmi, ja siis rääkisime paljudest asjadest ja see on nii hea. Mul ei ole eriti palju sõpru kellega ma rääkida saaksin aga need kes on need on ikka tõelised sõbrad. Siis vaatas ühte filmi mis mulle väga meeldis ja see film rääkis ühes tuletõrjujast kes päästis ühe väikese lapse ära ja siis see laps jäi talle kuidagi südamesse. Kuna tal vanemad said tuleõnnetuses surma siis ta viidi lastekodusse ja mees käis teda pidevalt vaatamas. Kui ta oma elukaaslasele rääkis et ta tahab ühte last lastekodus lapsendada aga see ei meeldinud ta elukaaslasele algul. Aga film lõppes ilusti sellel naisel kellega ta koos elas oli ka üks laps aga ta ei julgenud temale seda õelda ja lõppuks nad siiski lapsendasid selle poisi. See oli nii ilus film mulle see meeldis. Ma loodan et meist kalliga saab ka kunagi perekond ja me oleme väga õnnelikud. Ma ei suuda ilma temata enam ültse elada.

No comments:

Post a Comment