Saturday 20 November 2010

Laupäev 20 Oktoober

Täna ma magasin suht rahulikult muidugi ärkasin kella 03 üles aga siis jäin magama tagasi õnneks. Ma ärkasin lõpplukult ülesse alles peale 11 hommikul. Käsime täna emaga poes Maxsimas küll oli seal päris palju rahvast parklas ei saanud ültse liikuda autosi oli nii palju. Käisime poles ära siis tuli kriss minu juurede ja viis ajalehed ära ja me vaatasime natukene filmi. Lend üle Käopesa see oli päris hea film isegi mulle meeldis mina kes ma olen filmide suhtes nii kriitiline viimasel ajal meeldivad mulle vaid vene filmid. Ma ei tea milles see tingitud on võibolla sellepärast et mul on ise väikest viisi vene juured. Kalliga rääkisin kuigi eriti palju ei saanud rääkida sest tal oli vennalaps seal ja siis me ei saa ültse rääkida. Rääkisime siis veidi telefoonis vähemalst seal saame veel rahulikult rääkida. Mul on vehel selline tunne et tal on nii palju tegevusi veel +peale minu et ma ei tea kaua me niimoodi vastupeame. Kugi jah meil kõigil on omad tööd ja tegemised nii ka temal ma pean lihsalt sellega leppima. Ma väga loodan seda et ta minust ei tüdine ja armastab mind sellisena nagu ma olen. Ta on mulla nii kohutavalt kallis ja ma pole mitte kedagi nii väga armastanud kui teda praegu. Ma loodan et ta on õnnelik koos minuga mina igatahes olen küll õnnelik.

No comments:

Post a Comment