Monday 8 November 2010

Esmaspäev 08 November

Täna oli suhteliselt rahulik ja igav päev minul. Hommikul rääkisin arstiga ja ta ütles et ma saan alles nädala lõppul koju, mina arvasin et saan ikka varem koju. Aga eksa ju arst teab paremini kuidas peab olema. Käisin ka kodus täna ära ööseks ju enam koju ei lasta. Svetaga rääkisin ja küsisin kuidas neil Riia Reis läks ? Neil oli Riias päris hästi läinud, kahju et mina ei sanud kaasa minna. Kalli helistas ta on ikka nii armas ma ei suuda ilma temata elada. Kuigi me oleme nüüd vähem suhelnud aga ikkagi ma armastan teda, ja tean et ka tema armastab mind. Ma nii ootan sedamil ma saan temaga kokku ma arvan et meil oleks koos hea olla. Ma olen hakkanud ka teda mõistma sest ma tean et tal on ka omad tööd ja toimetused. Ma usaldan teda täielikkult muidu ei saa ka suhet olla kui ma teda ei usalda.

No comments:

Post a Comment