Wednesday 3 November 2010

Kolmapäev 03 November

Täna oli suht vaiken ja rahulik päev. Ei toimunud mitte midagi erilist, no mis ma siin haiglas ikka teen loen raamatut ja siis mkuulan raatiot ja surfan nettis. Khaledile helistasin täna nii hea oli temaga taas üle pikka aja rääkida temaga on nii mõnus rääkida. Ta oleks mulle nagu minu vanem vend. Ta oli Tallinnas viimasel ajal käib ta tihti Tallinnas eks ole tal ka seal sõbru ja tuttavaid. Kalliga rääksin täna nii mõnus on temaga rääkida temaga tunnen ma ennast nii vabalt ja turvaliselt. Ta on mulle kõik, ma sain teada seda et me oleksime juba varem tuutavaks saanud juba eelmisel aastal, Aga siis oli ta koos Pillega ja mina olin Rauli ja Helinaga. Tahsin Helinaga asju korda saada, aga juba siis jäin ma talle silma. Kuigi jah mul oli sel korral simi vaid Helina jaoks . Mis sa teed, elu kord juba on selline. Oleksime tuttavad olnud see kord juba üle aasta. Aga mis ma ikka siin heietan mis olnud see olnud, hea et me nüüdki kokku saime ja ma olenn nii õnnelik. Ta suudab mind maha rahustada kui ma närvi lähen ja, ennem suutsid teised ka aga enam mitte. Ma ei taha mitte kunagi temast lahkuda, tahan terve elu temaga koos olla ja tema tahab ka vähemalt ta väitis mulle nii. Õnn on ikka olemas ja tõeline armastus ka. Kaitelid ja kallit ei saa ültse võrreldagi, Nad on nii erinevad Kaitel oli selline elav , aga minu kalli on selline vaikne ja tasakaakukas. Vähemalt mulle hetkel tundub nii, ma võin ka eksida. Aga ühte ma tean kindlalt ta on mulle see õige ja ma ei pea muretsema selle pärast et ma minu maha jättakas, ta ei ole selline.

No comments:

Post a Comment