Friday 12 November 2010

Reede 12 November

Hakkabki aasta vaikselt otsa poole tüürima. Täna ma magasin suht rahulikult kui välja arvata seda et tõusin vara, ju mul siis on see haigla rutiin sees et ma tõusin seal juba kella 07 ülesse. Õnneks sain nii vara ülesse ja ma pidin ju täna malle tundi minema, aga ikkagi ma läksingi aga jõutsin väga vara sinna mul läksid bussi ajad sassi. Siis pidin kuidagi aega parajaks tegema käisn Maksimarketis ilu kirjandust vaatamas. Raamatud on tänapäeval väga kallid. Malle kutsus meid järgmiseks neljapäevaks oma sünnipäevale Viljandi kohvikusse. Nii et ma saan siis järgmisel nädalal vaid ühe korra joonistada. Ma teen hetkel ühte talve pilti ja loodan et see tuleb ikka normaalne. Ega kõik tööd ka näitusele ei sobi, vahest on ka selliseid tõid mis ulle endale meeldivad ja oled oma hinge töösse pannud aga näitusele ta ei kõlba. Ma ei tea olen täna kuidagi väsinud pool päeva magasin. Kalli helistas mulle tal vist on parem, vähemalt mulle tunudub nii ta rääkis minuga ja ma olin õnnelikk. Mulle piisab ka sellest kui ma saaksin ta häält korra kuunda siis ma olen juba rahul. Õhtul rääkisime ka veidi msn juttu ja oligi kõik. Mul on ikka väga vedanud et mul selline tüdruk olemas on. Ma ei osanud seda uneski ette näha et ma nii ilusa aja armas tüdruku endale saan. Tähtis on see et me armastame üksteist ja muu ei olegi enam oluline.

No comments:

Post a Comment