Thursday 4 November 2010

Neljapäev 04 November

Täna oli mul suht vaikne päev, hommikul ei saanud mitte kuidagi ülesse. Ärkasin küll vara aga siis jäin jälle magama ja hommiku söökiks oli vaja ülesse tulla ja siis aeti mind ülesse. Ema käis täna mind vaatamas tõi mulle vett ja siis veidi ka näksimist ma pean selle söömise kuidagi piirile panema, sest mul on oma kehakaalu pärast mure. Ma kaalul juba ligi 100 kilo ja see mulle ei meeldi ja ülekaal on märkatav. Ma ei läinud ka täna kunsti ringi sest ma pidin lõunasöögi siin haiglas ära sööma ja siis helistasin Mallele et kas mul on mõtet tulle kunsti ringi. Ja ta vastas et tulgu ma homme kell 10.00 ja ma siis tahan ka minna. Ma tahan homme haiglas välja saada ma pole seda artiga küll arutanud aga ma loodan et see on võimalik. Kalli helistas ka täna mulle ega me palju rääkida saanduki sest tal oli vend külas ja venna lapsed olid seal. Ma arvan et meise suhtest saab asja ma tunnen seda. Kuigi jah me peame nii kaua kui ma perepakketi teen ja me saame omavahel tasuta suhelda see on hea mõtte. Kuigi jah võibolla tuleb ka Khaled minu perre ja kriss minu perre. Nii palju on võimalusi mida saab teha aga peame ka arutama et arved liiga suureks ei läheks. Ma nii armastan oma kallit ja tahan temaga koguaeg koos olla. Ta läheb astangule õppima ja ma arvan et võibolla saame ka siis tihedamini kokku. Ma loodan ka endale mingi normaalse töö leida, sest ilma tööta kohe ei saa mitte kuidagi.

No comments:

Post a Comment