Thursday 11 November 2010

Neljapäev 11 November

Täna oli mul suht tihe päev, ärkasin hommikul suht varakult ja kuulasin hommikul raadiot. Ma ei tea milles aga ma olin kuidagi täna rahuti võibolla on asi selles et ma täna peale lõunat pidin koju saama. Mitte midagi ei saanud teha ainult kõndisin mööda haiglat ringi isegi muusikat ei saanud kuulata püütsin küll muusikat kuulata aga ei saanud sest nagu olid mingid sippelgad püksis ei saanud paigal püsida. Täna ma sain õnneks ka ühe asja ära aetud nimelt töötukassa ülesande nimelt pidin ma mineme Toom Tekstiili tööd küsima aga ma pole seda siiani teinud siis täna nagu keegi teadis et mul on vaja Toom Tekstiili numbrit ja sakalas oli kuulutus et apja vajatakse Toom Tekstiili Pakkijat. Nii ma siis helistasin ja uurisin selle töö kohta aga nagu alati kasu ei midagi aga nii palju ikka kasu oli et sain Viljandi Toom Tekstiili numbri ja nii ma helistasin ka sinna ja küsisin tööd aga neil ei olnud mulle mitte midagi pakkuda. Ma ei tea see ülesanna nagu lahenes ise enesest nagu keegi oleks teadnud mida mul vaja läheb. Peale lõunasööki läksin koju ja nii hea tunne oli kodus olla. Oma kodu on ikka oma kodu olin veidi kodus rääksin emagam ja siis läksin näite ringi. Näiteringis meil täna eriti palju kohal ei olnud mina olin Helina oli ka ja siis oli Jaana Gerda ja veel üks vabatahlik. Täna me tegime hääle harjutusi ja õppisime oma häälega tööd tegema. Nii lahe on näite ringis see seltkond ja Katta kes mied juhendab ta on lihsalt supper. Ja siis hakkasime luuletusi esitama ja mina vaatasin ja mõtlesin mida lugeda ja siis midagi siiski leitsin ja lugesin oma luuletuse ette kõikidele meeldis minu luuletus ka Kattale kõik lugesime oma luuletused ära mina isegi 2 luuletust sest ma pidin ühe prantsus keelse luuletuse ära tõlkima. No ma muidugi ei osanud aga midagi ma siiski lugesin. Kalli helistas täna mulle ja me rääksime pikkalt ta ikka armastab mind ja on valmis isegi minu pärast isega tülli minema. Muidugi nad ju veel ei tea mind ega tunne ka kui nad mind näevad et ma ei ole selline naistemees nagu nad arvavad . Kallit ma ei loovuta mitte kellegile ma olin valmis tema eest võitlema kuni lõppuni. Sest ma ei taha mitte kedagi tesist kui teda sest ma armastan teda nii palju. Ja ma tean et ka tema armastab mind selles olen ma kindel. Õhtul käisime toivoga ujumas nii hea oli üle tükki aja taas ujuda ja saunas käija. Ujumine on ültse kasulikk. Õnneks ei olnud rahvast ka eriti palju täna sain normaalselt ujuda.

No comments:

Post a Comment