Saturday 6 November 2010

Laupäev 6 November

Täna öösel ei saanud ma ka eriti hästi magada, ma ei tea milles asi võib olla pean vist artiga seda muret arutuma. Täna läksin ma jälle peale hommiku sööki koju. Ma ju pidin ka Plokki suitsu ostma ja haiglasse tooma. Hea et ma sala suitsu ei ostnud , ega ma poleksiki salasuitus osta saanudki sest see käib läbi tuttavate inimeste niisama neid suitsu igaühele ei müüda. Käisin pangas ostsin 5 latti ja tegin ka endale uue leppingu pangaga. Nüüd ma kuulun pere paketti ja saan sinna lülitada veel 6 inimest. Seal on nii palju sootustusi mida ma saan. Kalli helistas mulle ja ültse sain täna temaga kaua rääkida. Nüüd siis sain ka selgusele et mis pakket see siis on millega ta saab minuga tasuta rääkida. Tuli välja see et tal on tehtud minuga sõbra number muud ei midagi. Ja ma rääkisime nii palju täna nii lahe on temaga suhelda. Homme pean ma minema riiga ma ei tea kas ma sinna tahangi minna sest ma pean Haiglas oleme õhtuks ja me jõuama siia alles vara hommikul. Ma muidugi tahan sinna minna aga ma ei taha ka brobleeme. Pean vaatama kuidas minna saan kui ültse lähen see on brobleem. Kriss käis täna minu juures kodus tuli küll algul haiglassa aga ma ei olnud enam seal. Ja siis ta rääkis minu kalliga ja rääkis nii nagu kõik on ma tõesti usaldan krissi ja ta soovib mulle vaid head. Nii ka kalli teab npüüd et ma ei petta teda ja ta on mul ainus. Nii hea et ta mul olemas on kuigi ei tea kui kauaks. Sest ma ise olen selline kes kõik ise ära rikkub. Ma loodan et meie suhe ikka kestab ja me saame õnnelikuks ja oleme elu lõppuni koos.

No comments:

Post a Comment