Sunday 7 November 2010

Püapäev 07 November

Täna ma ärkasin suht vara juba kella 06, sest pidin minema Riiga . Ma oleks äärepealt magama jäänud kui palati naaber poleks mind üless tulnud äratama. Aga siiski ma sinna Riiga ei läinud sest arsti käest polnud ma ju küsinud ja siis õde kes siin oli tema ei lubanud mul minna sest see üritus hakkas alles kella 18 ja ma ei tea mis kellast ma oleksin siis siia tagasi saanud. Kuigi ma arvan et oleksin tahnud minna. Peale seda magasin veidi läksin hommikust sööma ja siis läkisn uuesti magama. Olin ma ju üsna väsnud, aga ma sain siiski koju minna. Mul tuli kodus väike tagasi lõõk , ma tuntsin et olen valesti elanud et kõik mida teen on vale. Õnneks suutis kriss mu maha rahustada olime tema juures ja oli mõnud rahulikuna läksin taas koju. Kalliga sain ka täna veidi rääkida kuigi jah ma ei tea mis talle sisse läks ta jälle kahtels et kas ma tulen ikka 23 nende juurde kuigi ma ootan seda väga. Ma saan tema kahtlustest aru nad on ju pere ringis ja mina kes ma pole mitte keegi tungin nende jõulupeole. Ma olenn nagu mingi sissetungija. Kuigi jah ma olen Kalli sõber ja see on ka kõik. Ma loodan et seal läheb kõik ikka normaalselt, kuigi ma kardan väga nende pere juurde minna. Muidu on kõik normaalne.Ma siiski loodan et Kalli on minujaoks see õige ja mina olen oma õnne leidnud temas. Vaatasin ka vormelit ja seal on seis ikka lahtine. Red bullid said 2 võidu massa oli kolmas. Nii et võitja selgub viimasel etappil.

No comments:

Post a Comment