Sunday 21 November 2010

Pühapäev 21 November

Täna oli mul suht vaikne päev ei toimunud mkitte midagi erilist. Ärkasin suht hilja mingi kella 11 aeg ja siis vaatasin praktiliserlt terve päeva televak. Jõutsin vaatata ühe inglise kõrgliiga mängu ära ja siis veel ka KHL Riia Dünoma mängu, mille ta kahjuks kaotas. Khalediga sai ka veidi rääkitud. Ta tahab et ma Pärnusse tuleksin tema asemel tööle eks ma vaatan kas suudan selle tööga hakkama saada. Kuigi tasub ju proovida ja raha kulub ju ikka ära. Kalliga rääkisin veidi täna ta on ikka nii armas ma ei tea mida ma ilma temata teeksime. Kuigi jah ma olen isekas ja mõtlen ainult endale kuigi jah selline ma kord olen. Pean selles suhtes ennast palju muutma sest ma ei taha et ta sellisega nagu mina praegu olen koos elama hakkaks. Ma ei tea mis mul on ma ei taha mitte kellegiga jagada, vaid tahan et ta oleks alati minuga. Ma ei taha ka teda lämmatada, sest kui ma ei lase tal seda teha mida ta tahab siis meie suhe ei jää püsima ja seda ma ei taha. Ma väga loodan et me saame õnnelikuks ja me abiellume kunagi ja need tulevad ilusad ja suured pulmad. Sest see on meie mõlema jaoks üks suursündmusei meie elus. Ma väga loodan et ta atahab minuga oma elu jagada ma olen õnnelik vaid koos temaga. Õhtul vaatasin veidi ka seda vene Gruusija filmi aga see ei olnud eriti hea vähemalt mina ei leidnud sealt mitte midagi miks peaksin seda vaatama.

No comments:

Post a Comment