Monday 15 November 2010

Esmaspäev 15 November

Täna oli suht vaikne päev, käisime hommikupoolikul emaga linnas ja pangas panin raha enda arvele muidu mõtlevad et mul polegi enam raha. Nii hea oli vahelduseks ka linnas olla mitte koguaeg toas. Peale linnast tulekut olin ma väsinud ja läksin magama, ma olen harjunid lõunati magama. Ma pean homme minema töötukassasse ja seal jälle rääkima et ma pole kuskilt veel tööd leinud. Ma ei saa aru miks ma sinna pean minema nagunii on ju tööd hetkel väha ja seda on nii raske saada. Veel vähem minul kes ma olen puudega. Õhtul rääkisn oma kalliga skypis juttu ja see oli nii hea ma ei suuda ilma temata enam ültse elada. Ta on mulle nii armas ja kallis ja me olme koos nii palju läbi elanud. Ma panin talle ka skypi pildi ülesse algul ta oli vastu et ma selle pildi panen kus me koos oleme aga päras ta leppis sellega. Mulle tundub et ta kardab, kas on see siis häbiasi et mul on oma poiss ja ma olen õnnelik. See on ju nii elementaarne, inimesed on ju ikka koos. Maailma algusest peale on pandud paika see et inimene ei pea olema üksi vaid tal võib olla kaaslane. Mina olen oma kaaslase endajaoks leidnud ja ma olen õnnelik ja rahul selle üle. Ma pole varem nii õnnelik olnud kui praegu.

No comments:

Post a Comment