Tuesday 23 November 2010

Teisipäev 23 November

Täna oli suht vaiken päev hommikul magasin poole päevani ja siis mõtlesin et edasi minna ikka ei saa. Hakkasin telekat vaatama ja muud ei midagi. Helistas EMT le et küsidida kuidas on lood minu pakketiga saan ma seda vahetada või mitte. Õeldi et ei ole mingeid brobleeme minu pakettiga et saan seda kindlasti ümber teha sellesk milleks tahan. Ja nii ma siis tegingi tagantjärele vüin õelda seda et mõtle ennem 10 korda ennem kui midagi teed. Ja nii ka minuga läks mul tekkis mulle kuskilt käitlustasu ja ma ei teadnud mis see on helistasin uuesti ja ütlesin et mis jama see on et õeldi et mitte midagi ei saa brobleemiks olla ja nüüd mul see käitlus tasu kalla. Lupati asja uurida aga ma ei suus et see kuidagi muud moodi mõõdub pean ikka kõik ise kinni taguma. See ajab laua närvi tekkib küsimus kas ültse emt edasi suhelda. Aga kuna mul on seal veel kohustusi ei saa ma mitte midagi teha. Aga minu hinnang on emt muutunud ja sõpradele ma seda kohe kindalsti ei soovita. Eks peangi hakkama mõtlema mida edasi teha. Kalliga rääkisin ta oli terve päeva maganud hommikul läks magama ja tõusis alles kella 14 aeg ülesse. Aga ma saatsin temale pakki ära nii et ta peaks selle vasti kätte saama vähemalt üks hea asi siiski. Ma loodan et selle emt saab ka asi korda, ja nad tunnistavad oma viga. Kõik on võimalik kui uskuda. Khaledi suhtlesime veidi suhtlus portaalidel ja see oli ka hea. Kahju et ma tööd pole saanud nii jäävad paljud asjad katki pean kiiremas korras tööle saama muidu ma ei saa lihsalt hakkama. Õhtul rääkisin ka kalliga ja see oli hea aga mulle ei meeldi see kuidas ta minusse suhtub, nimelt ta mõtleb et mul on temaga vaid üks plaan ja muud ei midagi. Ta ei suuda sellest aru saada et on ka erinevaid mehi kellele ei ole sexs kõige tähsam. Eks me peame teieneteisele veel palju rääkima, ise asi on see kuidas me seda teeme. Peame teineteist tundma õppima muud ei midagi. Emaga on täna veidi parem isegi rääkisime veidi. Eile ei olnud tal vist eriti hea päev.

No comments:

Post a Comment