Wednesday 10 November 2010

Kolmapäev 10 November

Täna oli mul suht tihe päev. Ants tuli minu juurde kella 10.30 paiku et koos linna mnna ja viisime ka Janne Linna, kuidas ta muidu oleks saanud. Koosolekul oli üle ootuste palju rahvast vähevalt enamus ühingu liikmetest olid kohal. Sõime rääkisime Jõulupeoplaanidest pidu tuleb vägem. Meil ühing´ul on ka siis 10 sünnipäev ja teeme siis seekord pidulikumalt. Kalli helistas mulle mul on temas ikka nii kahju tahaksin nii väga teda aitata tema juures olla teda ravida. Ma teeksin mida iganes et ta ometi terveks saaks. Ma olen mures tema pärast kui ma ooleksin saaremaal siis ma hoolitseksin tema eest raviksin teda ja teeks kõik mida ta soovib. Kuigi jah eks ta saab ikka ükskord terveks. Käsin täna ka laumis tunnis see oli ka päris hea ja värsendav. Kirjutasin ennem kui laulmstud algas ka ühe väikese artikli minu suvi. See läheb singeli lehte ja ma pean hea seisma selle eest et see leht ikka ilmuks. Jüulud on varsti tulemas ja me õppisime ka jõululaule lalmis tunnis. No eks Singli jõulupidu toimub ka millalgi. Ja me õppime laule et jõulupeol esineda. Kallihelistas ka õhtul mulle tundus et tal on veidi parem aga homme ta kooli ei lähe eks ta õige ole ennem peab ikka ennast terveks ravima. Õnneks mam saan homme haiglast välja ja see on hea uudis ma ootasin seda aega väga mil ma haiglast välja saan. Homme siis on see päev mil ma saan haiglast välja. Mitte et sii paha on ei sugugi mitte aga kodus on ikka parem kui haiglas.

No comments:

Post a Comment