Tuesday 16 November 2010

Teisipäev 16 November

Täna oli mul suht maru päev. Hommiku poolikul pidin minema töötukassasse ja sinna ma ka läksin. Kuid mingit kasu ma sealt eriti ei saanud pean jälle paar firmat läbi käima ja küsima ega neil töölisi vaja pole. Kuigi ma ise arvan et mitte sest inimeset haaravad igast õlekõrrest kinni et tööd saada nad on nõus isegi väiksema palgaga peasi et mingi sissetuleks oleks. Peale seda läksin ma emt poodi ja uurisin mobiile ja küsisin et ega neil mingit kampaaniat käimas ei ole et saaksin tasuta mobiili aga nemad ütlesid et mitte. Ma olin ikka päris kaua seal ja siis ma vist tegin jälle ühe rumala otuse. Nimalt ma ei suutnud seda Nokiat N8 märkamatta jätta ja nii ma tahsingi seda mobiili endale. Kuigi jah minu ressursid on piiratud. Püüan hakkama saadam pean tööd leidma ja siis tuleb ka raha. Aga see telefoon on tõesti ilus ja ikati oma hinda väärt. Ma olin nii õnnelik kui selle mobiili sain nüüd pean seda ka maksma hakkama. Aga õnneks vaid 12 kuud on järelmaks. Ma olen seda mobiili endale kaua tahnud aga ma ei uskunud et ma selle nii kiiiresti saan. Praktiliselt on see nii uus telefoon et alles eile jõudis Viljandisse. Ma pean endale kiiremas korras mingi töö leidma muidu ma lihsalt ei tule endaga toime. Kalli helistas täna mulle nii hea oli tema häält kuulda. Ma nii ootasin et ta mulle helistab ja lõppuks ta siiski helistas. Ta oli mobiili pin koodi 3 korda valesti pannud ja siis küsiti tal puk koodi aga tal ei olnud seda ja nii ta ei saanudki mulle helistada. Aga hea et me õhtul veidi rääkida saime nii hea on tema häält kuulda. Ta on tõesti väga eriline inimene minujaoks.

No comments:

Post a Comment