Tuesday 9 November 2010

Teisipäev 09 November

Täna ajas mind palati naaber mind ülesse. Kuigi ega mulle eriti see ei meeldinud. Aga muidu ma ju oleksin hommikusöögi maa maganud. Peale hommikusööki läksin ma taas palatisse ja magasin end välja. Mulle eriti ei meeldi see kui mind ülesse aetakse. Täna sain ma ka endale palati kaaslase. Ma olen temaga ükskord juba siin haiglas koos olnud ja ühes palatais ka. Mulle ta eriti ei meeldi , muud ei ole midagi viga kui ta ainult oma raadiot nii kõvasti ei mängitaks. Muidu on ta täitse norm selline vaikne ja tasane. Mõtlesin et ma ei lähegi täna koju aga peale lõunasööki siiski läksin. Oma kodus on ikka hea olla , teed mida tahad vaatad mida tahad. Ja see haiglas oleks on mulle ka hästi mõjunud ma ei lähe enam nii kergesti endast välja. Ja ei ärritu ka nii lahsalt enam. Khalediga sai täna veidi juttu rääkitud ta helistas nimelt mulle ja me rääkisime kõigest. Ma tõesti saan temaga kõigest rääkida ja see on hea. Kalli helistas mulle täna nii hea on tema häält kuulda ja ma saan iga päevaga üha rohkem temast aru ja mõistan teda täielikkult. Ta on minujaoks kõige kallim inimene kes mul ültse on olnud. Ma armastan teda nii väga. Ta vaseke on praegu haige nimelt on ta nohu nii väga tahaksin olla tema juures ja teda ravida nii kuidas oskan. Ma ootan juba seda päeva mil me kohtume see on nii ilus kindlasti.

No comments:

Post a Comment