Sunday 14 November 2010

Pühapäev 14 November

Täna ärkasin ma suht varakult, asi on vist selles et ma pole õhtust rohtu võtnud arst kirjutas mulle õhtused rohud aga mul ei ole raha neid välja osta. Mis sa teed elu kord on juba selline karm aga õiglane. Ma ei usu et ma nii pea tööle saan muidugi on varjant et Pärnusse minna aga siis pean hakkama jälle korterit üürima ma mul on ju maksud ka ja siis sellest palgast ei jääks mitte midagi järgi. Ma rääkisin praktiliselt terve hommikupooliku oma Kalliga ja see on hea. Saime rääkida kõikidest asjadest ja mma olin nii õnnelik. Tegin kallile ka Skype tal ei olnud ennem skypet aga mina tegin temale selle ja ma teeksin temale ka kõik muud ka kui ta ainult seda sooviks. Ma olen nii õnnelik koos temaga ja varsti saame tunde rääkida sest ma teen temale pere pakketi ja ostan talle uue mobiili ja siis saame rahulikult rääkida. Ma ei tea misda ma ilma temata teeksin täna ta rääkis jälle nii ilusat juttu mulle tuletas seda aega meelde mil me koos olime ja ma olin nii õnnelik. Pidin täna krissi sünnale minema , kuigi ei tahnud minna tahsin oma kalliga rääkida. Ma siiski läksin tema sünnale ja olin seal veidi aega sest siis jooksin tagasi koju sest siis hakkas viimane Formel 1 etapp. Ja ma ei tahnud seda maha magada, ja see viimane etapp oli ikka vääriline sest mängus oli ju palju mina ikkagi hoitsin põialt reed bulli sõitjatele. Sepastjan Vettel startis esimemeselt stardikohalt ja esinesena ta ka lõppetas Fernando alonso oli alles 7 ja kui ta oleks tahnud maailma meistriks tulla siis ta oleks pidanud olema vähemalt neljas oma osa oli selles ka renoo piloodil Vitali Petrofil kes ei lasknud alonsod mõõda. Ja ta oli tubli sa sellega ilusasti hakkama ja alonsol oli raskusi temast mõõdumisega. Ma usun et sellega teenis petroff ka häid puntke ja kuim mina oleksin mingi f1 suure tiimi pealik palkaksin ma kohe petroffi enda meeskonda. Ma usun et kui talle anda istumise alla hea masin siis ta oleks võimeline ka hästi sõitma, mida ta täna ka näitas. Õhtul rääkisime kalliga skypes ja msn see on nii hea et sellised asjad olemas on. Skyp on ju koguni meie eestlaste väljamõeldis ja sugugi mitte paha. Nii et ma olen õnnelik ja loodn et ka tema on koos minuga õnnelik.

No comments:

Post a Comment