Monday 22 November 2010

Esmaspäev 22 November

Täna sain rahulikult magada ei tõusnud vara ülesse kaks päeva olen normaalselt magada saanud. Täna ärkasin suht normaalsel kelleaajal ülesse kella 09 olin üleseval. Siis teginoma hommikused toimingud ära ja siis läksin linnapeale jalutama ja viisin Singlisse aimele Filmi ära ja vaatasin niisama singlis ringi. Siis märkasin et tagö kontsert tuleb viljandisse mida võik vaatama minna aga ma ei tea võibolla vaatasin ka valesti et võibolla ei olegi Viljandis kontserti. Siis rääkisin Kalliga ta oli täna kodus ja ei läinudki kooli sest tal kõht valutas. Nii armas oli see et ta mulle helistis tava telefooni peala rääkisime ja olime niisama vahest ei pea tingimatta rääkima. Khaled helistqas täna mulle ja rääksisin ka temaga päris pikkalt ja arutasimem mõnda teist. Khaled on ikka tõeline sõber temaga on hea rääkida ja vahel ta annab mulle ka nõu. Õhtul rääkisin jälle oma kalliga ma ikka armastan teda nii väga ta on mulle väga oluline inimene minujaoks. Ema tuli ka täna töölt koju oli kuidagi väsinud või ma ei tea mis tal viga oli saan aru et ta on väsinud ja tal tööd palju. Ma peaksin endale ka ise midagi töö leidma või otsima sest muidu ma ei tule endaga välja. Ma tahan endale mingi normaalse töö vaatma mis mulle sobib ja mida ma suudaks ka teha.

No comments:

Post a Comment