Saturday 27 November 2010

Laupäev 27 November

Täna oli suht vaikne päev. Ärkasin suhteliselt vara enda kohta juba kella 10 ja vaatasin telekat ja muud ei osanudki teha. Helistasin krissile aga tal oli mobiil välja ja ma ei saanudki teda kätte. Vaatasin siis veel kord telekat sõin hommikust ja püütsin veel kord krissile helistada. Ja siis saingi ta kätte mõtlesin et võik tema juurde minna ja läksingi. Rääkisime krissiga nii paljustest asjadest ja käisime poes ja jõlkusime niisama linna peal. Kalli helistas mulle ja rääkis et oli minu pakki kätte saanud. Ja temale meeldis minu saatetud mobiil, kuigi jah ta ei osanud mobiili esialgu kasutada. Kutsus isa appi ja ta isa rääkis minuga esimest korda sest ta ei saanud lukku koodi pealt ära. Ma olen nii õnnelik et ta mul olemas on ja ma armastan teda nii väga ma ei kujuta ette seda et ma peaksin ilma temata olema. Khalediga sain ka täna veidi rääkida rääkisime nii paljudest asjadest ja siis rääkisime ka mobiili asjadest, ta tahab osta uue mobiili ja sellise millel oleks saaks ka videokõnesi teha me siis saame kõik tasuta suhelda. See pere pakket on ikka hea asi küll ma ei osanud arvata et selline pakket ültse välja mõeldud on. Ma pole täna mitte midagi muud teinud kui telekat vaadanud see tüütab ikka pikkapeale ära. Ema on täna Võrus ja esineb seal mingi kooride kokkutulek. Ja siis tuleb koju alles mingi kella 02 järgmisel päeval peab tööl ka veel olema ta ikka jõuab. Keegi peab ju ka tööd tegema.

No comments:

Post a Comment