Wednesday 24 November 2010

Kolmapäev 24 November

Täna oli mul ka suht rahulik päev ärkasin juba kella 06 ülesse viimasel ajal ei saa ma eriti magada kaua ma ei tea milles asi on. Aga õnneks jäim ma siis jälle taas magama ja magasin kuni kella 10 kui üles tõusin oli ema juba minema läinud. Vaatasin midagi endale hamba alla ja tõin posti ära. Siis tulid ema ja Leo linnast tagasi. Rääkisime Leoga veidi juttu ja parandasime televiisori laua ema toas ära tema parandas mina ainult aitasin teda veidi. Helistasin ka Töötukassast antud töö kuulutuse numbrile. Aga ei midagi lubati midagi vaatata aga midagi kindlat ei ole. No eks selle tööga olegi praegu kõigil raskusi. Khalediga rääksin skypes ta on ikka tõesti mõnus inimene ja sõber. Ta tuleb juba teisipäeval siia ja siis läheme koos teatrisse ja saame ka suhelda veidi rohkem. Emt käime ka siis ära teeme temale ka numbri siis saame koos suhelda ja tasutan suhelda. Õhtul ennem kui ma laulma hakkasin minema helistas Kalli mulle ja tahtis et ma netti tuleksin aga ma pidin siis laulma minema ja ei saanud kuidagi moodi tulla netti. Laulmises oli tore laulsime ja ma ei tea võibolla on see ainult minu ettekujutus kuid mulle tundub et Ziina teeb mulle imelikke vihjeid ma ei tea mis ta sellega õelda tahab. Peale selle hakkas täna ka Kristi minuga suhtlema mulle juba ennem tundus et ta vaatab mind kuidagi teistmoodi. Aga see selleks ma ei pane neid tähele me võime anult sõbrad olla ei enamat. Koju jõedes kuulasin ma Piibel Kaanest Kaaneni ära ma ei tea kas sealses juttus mulle mõjus midagi aga peale seda olen ma kui teine in imene kuidagi mõistev teistega arvestav. Kallile helistasin õhtul ja küsisin kuidas tal läheb ütles et jäi telekat vaatama. Ma ütlesin et vaataku siis edasi telekat et selles ei ole mitte midagi. Ta küsis mis minuga juhtunud on et ma olevat kuidagi teisugunue. Ma ütlesin et mitte midagi ei ole juhtunud otsustasin ennast muutma hakkata. Kriisiga rääkisime siin ja tema ütles ka et ma olen muutnud ma ei ole ju muutunud vaid veiditeisugune. Muud ei midagi armastus jumala vastu teeb mind selliseks.

No comments:

Post a Comment