Friday 18 February 2011

Reede 18 Veebruar

Täna oli mul suht vaikne päev ärkasin hommikul nagu alti varem et oma seepi vaatata enam mul ju seda salvestatavad digi tv teenust ei ole. Võibolla ongi parem et ei ole hoian raha kokku, kuigi kuutasuline videolanutus ikka on aga selle ma lõppetan ka järgmisel kuul ära. Kalli helistas täna mulle suht varakult ma olin veidi veel unine ei olnud veel päris üles ärganud pikkutasin voodis ja siis ta helistas. Ma ei tea olen vist juba harjunud sellega et ta mulle eriti ei helista mul on ka omad tegemised temal omad. Aga vahepeal oli ka nii et kuita ei helistanud mulle nii palju siis sain veidi pahaseks. Aga nüüd olen sellega leppinud eks ag on ka edasi läinud. Käisime emaga poes tegime suht suure riungi täna maxsimasse läksime alguses ja siis kantriküla A O kauplusesse. Tulime koju nii ilus ilm oli päike paistis aga ikkagi oli kül kui poleks tuult olnud oleks parem ilm olnud soojem. Õhtul helistas kalli mulle jälle ja siis me rääkisime ja ma ei tea mis mul siis hakkas jälle jäi mulle see ette et ta ei sa minu sünnipäevale tulla. Ma arvasin et see aasta on minu sünnipäev selline eriline sest kalli on siis koos minuga läheksime teatrisse ja siis teeksime midagi veel põnevat võibolla läheks õhtul kuskile klubisse veel tantsima. Aga ta ei saa tulla minu sünnipäevale sest tema vanemad ei luba tulla. Mida ma siis paha teinud olen et nad ei luba kallil minu juurde tulla vot sellest ei saa ma siiamaani aru et miks ometi ei luba nad meil kokku saada. Muidugi selle vastu pole neil midagi kui mina Saaremaale lähen aga mine tea võibolla nad on nüüd ka selle vastu. Mõtlesin minna täna krissi juurde rääkima aga teda ei olnud kodus ja siis jooksis mu juhe täielikkult kokku. Tekkisid sellised imelikud küsimused et millejaoks mind siin maailmas ültse vaja on ema ju saab ilma minuta veel paremini hakkama kui minuga. Kallil on ka ilma minuta parem sest nagunii me eriti kokku ei saa ja mis tal siis minust küll leiab uue ja parema kellel sellist jobu nagu mina ikka vaja on. Kui minuga õnnetus juhtub ja selle tagajärjel siit ilmast lahkun siis saab ema 200000 krooni ja see on vist piisav et pangalaenu tagasi maksta. Muut pole midagi kellel ikka mind vaja on. Ma lihsalt enam ei suuda see maailma koorem on minujaoks lihsalt liiga raske. Kuigi jah eks ka rikkastel on omad raskused rahas ei peitu õnn. Miks ma ei saa olla õnnelik, miks on meie suhted kalliga nii keerulised. Miks ei või olla lihsalt nii et me saame kokku siis kui tahame aga alati on keegi kolmas kes otsustab meie üle.

No comments:

Post a Comment