Sunday 27 February 2011

Pühapäev 27 Veebruar

Täna ma ärkasin suht vara juba kella 06.30 olin üleval, aga siis jäin veidikeseks ajaks magama tagasi. Ja korralikult ärkasin ülesse mingi kella 08.30 ja siis rääkisime Ainóga natukene. Ainu tuli eile õhtuks meie juurde ta ei saanud taksot sest taksodel oli nii palju sõitmist ja mitte ükski takso ei võtnud vastu. Siis ei jäänudki tal muud üle kui meie juu´rde tulla ja hommikul läks tagasi koju. Peale Aino ära mineksut läksin ma pesema ja ajasin abeme ära nii hea on ikka puhas olla. Homme ju pean minema Pärnusse ja seal tuleb mul korralik olla. Vaikselt juba valmistun Pärnusse minekuks laen oma mobiili täis ja siis veel ka oma tabi kuhu ma tõmban fime mida vaatama hakkan. Ma märkasin et ma pean enda mobiilile uued kõrvaklappid ostma sest need mis ma kaasa sain on juba õhtal. Sest üks kõlar mängib aga teine mitte mida sa ikka oskad tahta tänapäeval pannakse ju telefooniga kaasa väga algsed kõrvaklappid. Kui mul oli Nokia 5800 siis ma ei tea kaua selle mobiili kõrvaklappid vastu pidasid mitte eriti kaua ma arvan ostsin ju endale juurde uud kõrvaklappid. Ja nüüd ma siis pean ka omale jälle uued kõrvaklappid ostma terve komplekti ma arvan. Kriss helistas mulle ja küsis mida ma teen hetkel ei teinud mitte midagi ja kutsus mind linnapeale. Linn oli vaikne ja rahulik ja ilm oli ka suht ilus. Päike paistis ja oli ka suht soe. Käisime Endla kohvikus ja võtsime ühed kohvid ja siis tekkis krissil mõtte et võiksime minna Helinale külla. Mõeldud tehtud helistasin temale ja küsisin et kas ma tohin temale külla tulla. Helinal ei olnud mitte midagi selle vastu. Nii me siis läksime ja ostsime tordi maksimarketist ja läksime helina juurde. Ma polnud ammu tema juures käinud ja siis mõtlesin et läheme. Sinna jõudes oli Riivo kohvi valmis teinud helinaga oli ka hea vabas vormis kohtuda muidu kohtun temaga Singelis kus ta koristab. Mõtlesin et rääkiksin helinaga veidi juttu aga eriti ei saanud temaga rääkida sest nii kui ma kuskile läksin oli Riivo kohe ka koos minuga. Ju ta siis ei usalda mind kui me helinaga kahekesi oleme. On ikka loll mees mul on ju oma tüdruk olemas mida ma helinast ikka tahan. Me ju oleme vaid head sõbrad. Ma ei tea võibolla kirjutan homme temale smssi ja loodan et ta seda Riivole ei näita. Kuigi jah ta võib ju ka näitata ma ju ei kirju8ta temale mitte midagi erilist. Kuigi jah kalliga on mul hoopis teismoodi kui helinaga kuidagi lihsam on kalliga ja tõesti ma ei kahetse kordagi seda et ma Kalli laagrist leitsin ja me suhtlema hakkasime. Ta on ikka nii armas ma ei taha temast mitte kuidagi loobuda sest ta on mulle nii kallis ja ma ei taha mitte kedagi teist kui teda. Loodame et meie suhted ka paranevad kuigi jah meil on mõlematel päris palju erinevaid huvisid aga samas ka ühiseid huvisid. Ma lihsalt pean temaga leppima ja temast aru saama ja ma püüan teda ka mõista nii raske kui see ka ei oleks. Vähemalt julgen ma kalliga igal pool käija mitte nii nagu helinaga. Nad on ikka nii erinevad aga kui nad oleks ühesugused siis oleks ka igav. Ma tahaksin nii väga kalliga koos olla ja teda armastada aga küll need ajad ka tulevad mil me saame koos olla ja teineteist armastada.

No comments:

Post a Comment