Thursday 24 February 2011

Kolmapäev 24 Veebruar

Täna ma magasin suht kaua nii et ärkasin alles ülesse mingi kella 09 aeg. Siis lugesin ja täitsin oma kodanikku kohust ja käisin valimas koduses arvutis. Me oleme ikka e riigi ja e teenuste tabrimiste ja väljamõtlemistes esirinnas. Kuigi jah mobiil id on selline huvitav teenus mida paljudes riikides ei ole aga eks me oleme selle teenuse üle päris uhked. Muidugi sertifikaadid aeguvad ja siis peab mobiil id sim kaarti vahetama. Täna märkasin ka seda et sirvides emt jõulu kattaloogi et neil on selline teenus välja mõeldud nagu nutti telefooni pakket mis hõlmab endas internetti 100 minutit kõnesi 100 smssi ja mobiili maksumust. Selle pakketi kuu hind on 499 eesti krooni vanas rahas ja mobiile mille vahel võis valida oli ka suht palju isegi minu Nokia N8 oli selles nimekirjas mida sai valida. Ja isegi IPhone 3GS IPhoni eelmine mudel oli seles nimistus. Päris huvitav pakket neil see seal ma pole seda varem märganud. Olid küll neil omad Iphoni pakketid mis sa said valida. Aga see eeldab ka seda et sa võttad endale 24 kuulise tähtajalise leppingu ja kui sa tahad pakketti varem vahetada siis on tasu väga suur mingi üle 7000 krooni. Vot kuhu me oleme välja jõudnud emt pakkub juba nutti telefooni pakketti see on väga hea pakkumine nende poolt. Muidu oli tänane päev vaikne nautisin aastavahetuse brogrammi telekast. Kalli helistas mulle ja me rääkisime niisama mulle meel´dib alati temaga rääkida ma olen nii õnnelik et ta minul olemas on. Kriss käis minu juures ja me rääkisime veidi juttu ta oli täna tööl nii et homme siis jälle vaba ja laupäeval ja pühapäeval ka vaba. Aga see nutti telefooni pakket on emt poolt üks hea samm kui peaks uut mobiili vaja minema ja kõikide muude asjadega on ühelpool siis võibolla võttan ka sealt ühe mobiili. Khaled rääkis minuga ja me arutasime selle nuti telefooni pakketi üle et võibolla võttame selle pakketi kunagi tulevikus. Aga hetkel mitte sest mul on liiga palju järelmakse ja kohustusi tahaksin nendega ühelepoole saada. Aga hetkel rahuldub minu N8 mind täiesti ja kui vaja viin ta karantiiremonti ja kui karantiiaeg läbi siis ikka kui midagi mobiiliga juhtub siis viin ka parandusse.

No comments:

Post a Comment