Saturday 26 February 2011

Laupäev 26 Veebruar

Ja hakkabki vaikselt see veebruari kuu läbi saama, küll aeg läheb ikka kiiresti. Täna ma magasin suht rahulikult ja ärkasin mingi kella 10 aeg alles ülesse. Kalli helistas mulle hommiku poolikul ja siis rääkisin veidi temaga juttu ma olen nii õnnelik et ta mul olemas on. Täna jälle tekkis mul selline tahtmine et käiks emt ära ja teeksin selle nutti telefooni pakketi ära, aga õnneks ma sinna ei läinud ju siis oli tervuis veidi kehva poolne. Ma pean ikka oma ressurse kainelt hindama ei tohi võtta endala üle jõu käivad kohustusi. Aga mul oli täna tõesti väga kehva olla ema tegi mulle kummeli teed ja võtsin ka pevalu rohtu siis tundus et asi läheb hullemaks peale peavalu tuli ka kõhuvalu. Magasin veidikene mõtlesin et siis läheb tervis paremaks ja läkski. Oma esimese mängu ma võitsin Hattrick kuigi jah esialgu ei olnud mul seis eriti kiita aga siis sain ma 3:2 raske võidu. See kindlustas minu püsimajäämise esimesele kohale liigas. Kuigi jah täna tegin ma ka esimese suurema investeeringu ostsin endale väravavahi noore ja paljutõotava. Ma mõtlesin ka treening plaani välja ühel hooaja jooksul treenin ma ühte kindlaid mängijaid. Kriss helistas ka mulle täna ja me rääkisime veidi ta tahtis et ma tema juurde tuleksin aga ema arvas et mul pole mõttet tema juurde minna sest mul oli kehva olla ja võibolla jään jälle haigeks. Kuigi ega ma praegugi päris terve ole lihsalt hetkel ei ole paha olla. Khalediga rääkisin veidi täna ja ma küsisin temalt et kuidas saab logot teha sest mu meeskonnal hattrick on vaja logot. Eks ma pean vaatama kus ma oma logo teha saan.

No comments:

Post a Comment