Thursday 17 February 2011

Neljapäev 17 Veebruar

Täna oli mul suht tegus päev olin hommiku pooliku kodus ja siis kella 14 läksin bouluingusse. Kui sinna jõutsin siis selgus et bouling oli täna ülts sel kellaajal kinni. Siis läksin Singelisse ei viitsinud koju ka tagasi minna sest singelisse pidin ma nii või teisiti minema Katta tundi. Nii ma siis püütsin oma ega parajaks teha seal, olin arvutis niisama surfasin nettis. Ja siis tuli ka Katta meid on seal nii vähe mis teeb meele kurvaks on küll kes küll seal koguaeg käivad aga siis on ka hilinejaid. Ja siis on ka neid kes käivad paaris proovis aga ei jää püsima sinna ringi. Täna me hakkasime vaikselt näitendit kokku paneme mõtleme seda mida teeme alguse mõtted saime täna valmis. Nii et näitendis on meil esialgu algus olemas aga me peame veel palju tööd tegema et tervik näided valmis saaks. Meil oli seal ikka päris lõbus nii meil on seal kogaeg lõbus me naerame palju ja siis kuulame ka kattat. Järgmisel neljapäeval me kokku ei saa sest siis on vabariigi aastapäev ja singel kinni. Khaled helistas mulle ja pakkus välja idee et me võiksime koos Tema, Mina, ja Roman Mai kuus taas Rootsi minna, aga hakkasin siis uurima palju reis maksab ja oma üllatuseks märkasin et 180 Euri see on ikka päris kallis ja peame vaatama kas saame ikka laevaga minna või läheme Lennukiga. Kalliga rääkisin ka täna veidi ta on ikka veel haige ja kooli pole veel läinud. Eks ta peab puhkama, ja jõudu koguma. Õhtu naelaks oli Kaia kanepi mäng Jancoviciga esimese setti võitis Kanepi 6:2 teise setti jälle Jancovic 6:3 ja siis viimase kolmanda setti jälle Jancovic 7:5. Kaia tegi ka päris palju vigu ja pallid läksid tal ka päris palju üle nii et seekord oli õnne Jancovicil. Kahju et nii jutus muidu oli ilus mäng Kanepi mängis ka suht hästi aga seekord mängis Jancovic paremini. Aga vähemalt on Kaial see hooaeg paremini välja tulnud kui eelmine hooaeg. Eelmisel hooajal ta hakkas alles aasta lõppus hästi mängima. Positiivselt on vist Kaiale mõjunud ka treeneri vahetus nii peabki olema. Kui midagi on viltu siis peab maha istuima ja vaatama kus on vead pärit.

No comments:

Post a Comment