Tuesday 1 March 2011

Teisipäev 01 Märts

Täna ma magasin ikka suht kaua tõusin ülesse mingi alles kella 12 aeg tõeliselt. Ma ei teinud täna mitte midagi erilist vaatasin oma seepe õhtul ja olin lihsalt niisama. Siis tuli mulle teada et maksuametist et tulutekratratsiooni raha on üle tulnud. Siis mõtlesin et lähen linnapeale mul on vaja uusi dressi pükse või siis uusi dresse. Kõigepealt läksin ma Elioni ja mõtlesin et neil on seal mulle kõrvaklappe pakkuda mobiilile. Olidki aga lihsalt tavalised kõrvaklappid mitte koos migrofooniga. Ja siis küsisin ka mobiili kotti kohta mida neil ka ei olnud. Ma vaatan et neil ei ole mitte midagi mida mul vaja läheb. Mul ei ole ju eriti mingi väga haruldane mobiil tavaline Nokia N8 ja isegi selle mobiili jaoks ei ole lisavarustust vähemalt siin viljandis mitte. Siis läksin Emt ja seal hakkas jälle sama jama pihta õnneks oli seal päris palju rahvast ja ma ei saanud mitte midagi seal teha. Nüüd on mul vaja Iphone4 kuigi mul endal on päris hea ja töökorras mobiil. Aga ikka on mul midagi juurde vaja see mobiil teenib mind ju veel aastaid ja pealegi Iphone4 on inglise keelne mis mulle ka ei meeldi. Oleks seal vähem rahvast olnud siis mine tea võibolla oleksin ostnud. Ma ei tea miks ma nii loll ikka olen mul on olnud palju mobiile ja viimane mobiil Nokia 5800 püsis minu käes vist natukene alla 2 aasta. Ei tea kui palju nüüd mul see mobiil vastu peab minukäes. Emt tõi välja uud nutti telefoonide pakkedis kus oli selgelt näha palju maksab kõne mobiilile ja palju maksab sms näiteks telefoon minda mina sooviksin maksab 60 euri ja siis 24 kuuline lepping mis eelab seda et makas 30 euri kuus + kõned ja sõnumid. Suht mõistlik minuarvates perekõned on tasuta ja siis veel kõik muud ka. Aga mul on hetkel päris hea ja töökorras mobiil ja ma ei taha seda välja vahetada ei ole mõttetki sest mobiilil on ju ka karantii aeg ja kui midagi selle mobiiliga juhtub siis saab selle karantii remonti saata. Kalli helistas mulle ja me rääkisime veidi mulle meeldib kui ta mulle helistab see on nii armas ja ma armastan teda nii väga. Ma pean ennast veel päris palju muutma sest ma ei tohi enndale järelandmisi teha ja mul ei ole vaja nii palju tehnikat ma pean ennast väga palju tagasi tõmbama sest mul on niigi liiga palju makse ja pean nendega ühele poole saama. Ja kui ´mobiil vajab välja vahetamist siis ma seda ka teen aga mitte ennem kui see mobiil otsad annab või parandamine läheb piisavalt kulukaks et odavam tuleb uus mobiil osta. Kriss käis täna minu juures ja me rääkisime ja olime niisama rääkisime kõigest naistest,tööst ja kõigest muust ka. Ta ei olnud minu juures eriti kaua sest pidi minema kliendi juurde eks tal ole ka omad käigud.

No comments:

Post a Comment