Wednesday 30 March 2011

Kolmapäev 30 Märts

Täna oli suht normaalne päev hommikul ärkasin suht varakult aga päris ülesse tõusin alles siis kui Sveta mulle helistas. Ta tahtis et ma temale bussivastu läheksin see oli meil kokku leppuitud aga ma olin selle juba ära unustanud. Siis hakkasin sättima ja vaikselt bussijaamapoole minema. Svetaga kokku saates oli ka Tamara seal ta on haige nad pidid koos minema haiglase Reha teenusele. Svetal oli aega ja nii me läksime poodidesse. Käisime ka Anttilas ja sealt sain ma endale normaalse hinnaga tressid olin tresse juba ammu vaatanud aga pole leidnud mitte midagi mis mulle meeldiksid. Aga Anttilas sain endale tressid mis mulle meeldivad kuigi jah need tundusid mulle algul suured aga muid numbreid seal ka ei olnud kahjuks. Mul on nii hea meel nende tresside üle mis ma ostsin minu vanad tressid ootasid juba välja vahetamist. Koju jõudes tabas mind meeldiv üllatus asi on nimelt eilses Jalgpalli mängus eesti Sebija vahel mis lõppes 1:1 viigiga. Kahju et ma eesti koondise juba varakult maha mattsin sest teine poolaeg oli eesti hoopis teine mäng mida me oleme viimastes esitustes näinud. Eesti oli viigi üle õnneli aga Seblased mitte nad oleks tahnud võitu. Kuigi jah oli üks situatsioon lisaaja viimasel minutil kus serblased lõid värava ja kohtunik luges selle värava ka algul ära ja selline tunne oli et kas tõesti nii valus kaotus. Aga siis toimus ime kohtunikud pidasid omavahel aru ja kohtunik tühistas serbija värava kuna serbija mängija oli suluseisus mis oli ka õige otsus ja kokkuvõttes 1:1 viik mis rahuldas meid kui serblasi. Käisin ka täna Boulingut mängimas mis oli ka suht mõnus. Ma läksin sinna koos Leoga ja kokkuvõttes tuligi see välja et meie leoga olime Singli poolt ainukesed kes mängima tulid. Mulle meeldib bouling ja ma loodan et mul hakkab seal järjest paremini minema kuigi jah oma tipp vormi pole ma veel saavutanud. Ma arvan et tipp vorm on minul siis kui ma mängus vähemalt 100 punkti viskaksin aga hetkel on mul puudu 20 punkti mida ma pean arendama. Kalli helistas ka mulle täna ta hakkas vaikselt eksami pileteid õppima mis on ka arusaadav kaugel need eksamid tal veel on. Eksamid tulevad kiiremini kui sa loota ja arvatagi oskad. Ema läks täna õhtul tööle ja tuleb alles homme hommikul nii et ma olen õhtul üksi kodus ma saan hakkama. Kui vaid tööd ka kuskilt saaks Matti juurde küll pakkutakse midagi aga seal ma ei teeni ju mitte midagi nii et sinna pole mul mõttet tööle minna parem istun kodus. Ma olen ka sellest täna aru saanud et ma liiga palju klammerdun siia maailama ja asjade külge mis ei ole eriti hea ma peaksin elama hoopis teises maailmas. Kuigi jah alguse ma juba tegin lubasin endale et ma ei osta enam endale mitte midagi enam elu ei koosne ju ainult asjadest, mul on ju kõik olemas mis mul vaja läheb korralik telefoon, arvuti, internett ma olen lihsalt nii mugavaks läinud et ei oska näiteks ilma interettita ültse elada kuigi ka ilma internettita on elu võimalikk.

No comments:

Post a Comment