Wednesday 23 March 2011

Kolmapäev 23 Märts

Täna oli mul suht tihe päev ültse kui ma haiglas olen on minu päevad kõik tihedad. Ma pean ju käima erinevate töötajate juures ravil. Hommik hakkab mul tavaliselt varakult juba kell 08.30 siis on mul esimene protsetuur. Ja peale seda lähen praktiliselt kohe võimlema ja siis veel veidi puhkust ja jälle järgmisele proteduurile ja lõppuks läksin Urve juurde, mulle meeldib Urve juures käija täna ma näiteks tegtin lusikat mitte ei teinud vaid värvisin neid ja ega see polnudki niisama lihne mul läks ikka päris kaua aega nende värvimiseks. Siis käisin lõunat söömas ja peale lõunat läksin ma Haiglapeale mullivanni ja seal on mul ka päris mõnud, mulle tundub et see nädal olen ma kauem mullivanni sui eelmisel nädalal aga pole midagi ju siis peabki nii olema ma ei virise. Peale haiglat läksin ma kohe Singelisse sest meil oli seal näiteringi proov ja ootasin seda. Maarika rääkis et nende trupp sõlmis koostöö Berliiniga aga ma ei tea kas see on tõsi võibolla on ta lihsalt kade et me Leetu oma truppiga läheme, Maariga on ennemgi valetanud ja kui asja uurida siis tuleb midagi muud välja. Näiteringis oli suht raske mutkui aga harjutasime ja ega me kaugemale ikka ei jõudnud. Aga järgmisel proovi võttan ma Videokaamera kaasa ja lase proovi üles filmida siis saan kodus ka vaatata ja siis jääb mulle ka rohkem meelde. Sest festival ei ole ju mägede taga festival on juba 29 Mail hakkame me Leetu sõitma. Peale singelit läksin uuesti haigla peale sest mõtlesin et söön õhtusöögi ära ja lähen koju. Haiglasse jõudes olid kõik juba söönud ja mina ka ei tahnud süüa. Korjasin oma asjad kokku ja läksin koju kodus mulle meeldib rohkem olla kui haiglas, siis on vähemalt rahulik ja saan teha mida tahan ja vaatata tekekast mida tahan. Haiglas ma tavaliselt telekat ei vaata lihsalt sealne seltskond ei sobi mulle. Kalli helistas mulle ja me rääkisime ja ka õhtul helistas ütles et ma olen muutunud luban tal teha mida ta tahab mind ei häiri mitti miski enam lihsalt lasen tal olla ja oma tegemisi teha. Kuigi jah eks see õige ole sest muidu ta hakkab arvama et mina mutkui keelan teda ja ei lase tal mitte midagi teha. Nüüd kui ma olen kõigega nõus mis ta teeb siis jälle ei meeldi see et ma ei keela teda et olen kõgega nõus mida ta teeb.

No comments:

Post a Comment