Tuesday 15 March 2011

Teiaipäev 15 Märts

Täna ma ei saanud eriti hästi magada uni oli katkentlik ja ärkasin mittu korda öö jooksul ülesse. Lõplikult läks nul uni ära kella 05.30 midagi polnud teha ma ei jäänud enam magama. Täna oli mul täielikult tihe päev nii et jooksin suht palju. Käisin peagu kõik töötajad läbi hommikul tegime Raidoga võimlemist ta on nii mõnus inimene ma tunnen seda räägib meiga meie tegemistest ja puha mulle ta igatahes meeldib. Siis läksin katrini juurde seal andis ta mulle küsimused ette ja pidin neile vastama. Eks ta tahab teada millega peaksime tegelena. Siis läksin ma sirje juurde seal panin ma puslet kokku millega pole mul erilisi kogemusi. Ja rääkisime selveri tööst tema usub et mind võetakse selverisse tagasi tööle hea on teada et keegi sinusse usub. Kõige asjalikum on ikkagi Urve tema teab mida teha ja ta oskab ka küsida ta ikka tunneb mind veidi. Meil oli Urvega päris tõsine juttuajamine ma rääkisin oma muredest et mis võiks teisiti olla ja tema küsis mult küsimusi. Peale seda läksin ma korra palatisse puhkama ja kuulsin küll söögi kella aga mulle ei meeldi see kondinkent kes siin on neid on nii palju mina tahan vaikust ja rahu ja sellepärast mõtlesin et lähen hiljem sööma aga vist oli liiga hilja ei saanudki süüa ja ega ma sellepärast ära ei surnud elan ju siiamaani. Nüüd kui sööma lähen oanen klappid pähe kuulan musa ja mind ei häiri nitte miski. Peale haiglast tulekut kus ma sain mullivanni oli mul aeg minna sotsiaal töötaja Kristini juurde. Mõtlesin wt mis zeal ikka läheb 5-10minti aga läks pool tundi ja ka tema oli suht asjalik, rääkisime paljudest asjadest minu unistustest ja minu röömudest ja muredest. Ta on selline noor ja rõbralik ja ütles et mina olen üks rõõmsameelne inimene, ma castasin temale et mitte koguaeg ei ole ma rõõmsameelne vahel on ka teisuguseid päevi kus na olen endase tõmbunud ja ei suuda endaga toime tulla. Ta hakkas igatahes seda arvuti värki uurima et ma saaksin Astangule arvutit õppima minna. Kuigi jah ega see lõpputunnistus mulle minngit tööd ju ei iaranteeri. Õhtul käisin korra kodus tegin ennast korda ja siis tulin tagasi haiglasse. Enne veel Läksin Elisase viisin oma hans frii karantii remonti. Ja siis haiglasse tagasi, siin on ikka suht igav ma ei suhtle siin eriti kellegiga vaid olen oma toas omaette. Kalliga rääkisin ka täna see on ikka nii hea et mul keegi lähedane ikka olemas on ma olen selle üle nii õnnelik. Kriss lasi endal täna rihma lõdvaks nädala sees kuidas ta küll homme tööle jõuab aga eks ta ise tea tema elu aga mulle enam ei meeldi alkohooli.liig tarvitamine mõistlikul on hea aga kui kippud üle liia rarbima siis ei ole mitte hea.

No comments:

Post a Comment