Monday 28 March 2011

Esmaspäev 28 Märts

Täna oli mul suht rahulik päev magasin suht rahulikult ja ärkasin ülesse kella 08 aeg. Tegin omad toimetused ära, vaatasin veidi telekat ja siis mõtlesin et läheksin singelisse. Ostsin ka kommikarbi et ka nendega oma sünnipäeva tähistada. Seal ei olnud eriti kedagi vaid Aime ja Lii. Kirjutasin ka ühe artikli Karaooke võistlusest pärnus, lehe tahame välja anda sellel nädalal. Käisin ka Ugalas vahetasin jälle piletid ümber, ma olen märganud seda et kui ma midagi tahan siis pean selle ka saama. Tahsin näha Meeste Kodu ettendust aga kõik piletid olid välja müüdud ja siis tulingi mõttele et võiks minna kevad peole sest seal mängitakse seda ettendust ja nii ma siis ostsingi sinna ühe pileti ühe pileti sain niisama sest mul oli ju 3 ettenduse piletit. Ma tean et see ei ole hea mida tahan selle ka saan aga mis teha selline ma hetkel olen. Kevadpidu toimub 28 Mail ja 29 nail sõidame me Leetu see oleks mul meelest läinud aga pean endale ülesse kirjutama. Õhtul tahsin kaulma minna aga kuna kõik noodid olid ema käes ei läinudki na laulma läksin hoopis Krissi juurde rääkisime jõime kohvi ega Krissil ka kerge pole sest mai lõppus koontatakse ka tema ära. Ma ei tea mis siin Viljandis toimub mutkui koontatakse aga samas õeldakse et ettevõtted vajavad uusi töölisi. Kalliga rääkisin ka täna tal helistas mulle isegi koolist mis on ka väga haruldane sest tal on koolis tavaliaelt kiire ja ta ei saa mulle sealt helistada. Rääkisime ka õhtul kui ta magama hakkas minema ja ne võime kõigest rääkida ja see on hea. Ma olen märganud seda et enam ei tee ma sellest brobleemi et ta mulle nii vähe helistab. Olen aru saanud sellest et temal on ka oma elu ja omad tegemised olen rahul sellega et ta ültse mulle helistab seegi on hea. Ültse olen ma suht lepplikuks muutunud mis puutudab kallit.

No comments:

Post a Comment