Saturday 12 March 2011

Laupäev 12 Märts

Täna oli mul suht igav päev ei teinud mitte midagi erilist. Ma ei saanud täna eriti magada ärkasin suht vara juba ülesse juba kell 06.20 olin ma juba üleval ja enam magama ei jäänud. Käisime täna emaga Maxsimas ostsime sealt süüa ja ka kartult. Meil oli kodus kartul otsa saanud ja nii me ostsime sealt 10 kilose kartulikotti. Siis hakkasin vaikselt oma jalka meeskonnale kaasa elama et näha kas saan uute liigasse või mitte. Mäng oli suht ilus minu meeskond võitis 2:0 kuigi jah ka vastastel oli võimalusi. Nüüd mil ma olen kõrgemas liigas pean ma hakkama meeskoda tugevdama ja meeskona värsket verd toom. Kuigi jah ega mul ei ole erilisi finantse selleks pean kõik hoolega läbi mõtlema praegu pean ma uue treeneri palkama sest muidu ei saa minu treenitavad korralikku trenni. Esimesl hooajal pole mul suuri plaane selles liigas esimesel hooajal uues liigas on minu eesmärk liigasse püsima jääda. Ega ma muud täna eriti ei teinudki Kriss helistas täna mulle ju tal oli siis igav ja tahtis et ma tema juurde läheksin aga ma ei viitsinud minna ju mul oli siis paremat siin kodus teha. Kalliga olen ka viimasel ajal hästi läbi saanud me pole eriti tülitsenud ja saame väga hästi läbi. Ma armadtan teda ikka nii väga ja ma ei suudaks temast mitte kuidagi loobuda. Ma ei tea millest see tuleb ma vaatan mutkui ainult telekat eriti just täna ju siis ei ole mitte midagi paremat ka teha.

No comments:

Post a Comment