Tuesday 8 March 2011

Teisipäev 08 Märts

Täna oli mul suht tegus päev, juba kella 11.25 läksin kodust välja Singelisse vastla ja Naistepäevale. Sinna jõudes ei olnudki seal eriti palju rahvast ma mõtlesin et seal on juba päris palju inimesi. Üritus pidi algama kell 12 aga kuna Tallina inimesed jäid veidi hiljaks siis ootasime neid ja laulsime karaoket. Kui Tallinna inimesed kohale jõutsid siis hakkasime vaikselt mäe poole liikuma, algul otsisime Maarikaga mäge kus saaks alla lasta Jaani kiriku juurne mägi oli juba suht täis kelgutajaid aga siis hakkas mägi tühjaks muutuma ja siis läksimegi sinna. Ma polnud nii kaua aega kelgutanud see oli ikka nii lahe tunne oli selline et ma oleksin nagu väike lapse. Vähemalt minul oli lõbus ja väga lahe, ma arvan et teised tuntsid samamoodi kelgutamisest röömu. Peale kelgutamist läksime me tagasi Singelisse hernesuppi ja vastlakuklit sööma, päris hea supp oli kuigi jah laupäevane supp oli kuidagi parem. Kõhut täis oli aeg külaliste etteasteid vaatata. Meil olid külas Merimetsa tugikeskuse rahvas Tallinnast. Nad laulsid nii.eest kui ka vene keeles. Nei olid kaks kollektiivi kaasas üks kollektiiv laulis vene keeles ja teine Eesti keeles, mulle Meeldis rohkem Vene keelsed laulud nad olid kuidagi hooksamad ja kuidagi tempokamad. Singeli üritus sai läbi ja siis läksin edasi Sotsiial maijja seal oli ka vastlapäeva üritus käisime ka liugu lastmas Valuoja orus ja see oli ka suht mõnus. Kuigi jah see see kelgutamine oli kuidagi teisugune sest kelku pidi juhtima mina juhtusin kelku jalgadega ja päris normaaselt tulin toime. Peale seda läksin korra sotseal Maijja ja olin seal veidi aega ja siis hakkasin vaikselt koju minema. Käisin veel poest läbi ja ostsin endale veidikene süüa ja siis läksin koju. Koju jõutsin ma alles kella 17:00, oli alles pikk päev mida tihti ei ole. Homme vist läheb ka nii pikkaks sest homme on mul Kummeli koosolek peale seda lähen ma proovidesse nüüd hakkame ju midagi Leedujaoks kokku panema. Kalliga rääkisin ka täna veidi ja siis sain ka teada mõned asjaolud mis mind üllatasid. Nimelt oli asi pühapäevasest väikesest tülist nimelt kui Kalli ütles et ta jättis mu maha oli isa õnnelik et lubas isegi Viinad lauale tuua. Kui teada sai et me oleme ikka ära leppinud siis ta oli küll pettunud. Tundub siiski et ma tema isale ei meeldi, ma saan aru et ma olen Kallist vanem aga meid see ju ei sega me oleme sellele vaatamatta õnnelikud. Nüüd ma siis tean et ma pean tugev olema ja ka meie suhe peab olema tugev muidu meie suhe lihsalt ei jää püsima. Ma olen ise ka päris palju meie suhtele mõelnud ja ma ei tohi teda nii palju keelata jah tõest ma tean et ma olen isekas aga ma tegelen sellega.

No comments:

Post a Comment