Sunday 20 March 2011

Pühapäev 20 Märts

Täna oli mul ka suht vaikne päev ei teinud mitte midagi erilist. Kriss käis täna minu juures külas ja me rääkisime ja vaatasime telekat. Üle ültse olen ma hakkanud palju telekat vaatama mis mulle ei meeldi. Parema meelega loeksin raamatuid kui vaataksin telekat. Käisin ka täna korra õues jalutamas suht normaalne ilm oli aga kevatet ei ole kuskil. On küll päikesepaistet ja kõik muu aga talv ei taha mitte kuidagi ära minna ja kevadele ruumi teha. Homme algab ka kalendri kevad aga loodusel on teised seadused lumi pole vee ära sulanud ja ega rohelust ei ole mis on kevadele iseloomulik. Aga küll see kevad ükskord ikka tuleb ega tulematta jää. Üle ültse on midagi loodusega lahti talv on tavalisest pikkem suvi kuumem kui muidu ja siis sügis on selline nagu ikka. Kalli ka helistas täna mulle ja me rääkisime päris pikkalt tavaliselt me nii pikkalt ei räägi aga nüüd rääkisime ja see oli hea mulle see meeldis. Ma ei osta temale enam mobiile ta peab kuidagimoodi enda mobiilidega hakkama saama ma olen temale neid juba 2 mobiili saatnud enam ei jõua temale mobiile saata ma niigi ostsin temale ühe mobiili järelmaksuga. Aga ma väga loodan et temale nüüd mobiilidest aitab. Ma nii väga tan teda näha ma ei tea mida ma teeksin et teda vaid näha ma tahan olla õnnelik ja olla vaid temaga koos, ma teen mida iganes temapärast.

No comments:

Post a Comment