Tuesday 29 March 2011

Teisipäev 29 Märts

Täna oli mul suht igav päev ma ei teinud mitte midagi erilist lihsalt olin niisama vahepeal tekkis mull selline tunne et ma ei taha kohe mitte midagi teha mitte ei taha aga ei oska. Vaatasin telekat ja olin niisama isegi arvuti ja internett ei huvitanudmind enam. Mis ma seal internettis ikka teen kõik kohad on läbi käidud tahsin täna hakkata logo tegema aga programmi ei leidnud millega seda teha. Photosopiga vist saab midagi teha aga selle programmi litsents on suht krõbe ja ma arvan et minu läppakal ei ole eriti suuri ressurse ka selle programmi jaoks. Tahan ju lihsalt logu teha oma jalgpalli meeskonnale. Käisin täna ka poes ja kui poodi jõutsin teatsin ma mida taha aga ikkagi liikusin poes sihitud ringi ja ei teadnud mida tahan lõppuks ma midagi siiski ära ostsin. Homme lähen ma taas üle pikka aja bouwlingud mängima varsti on ju ka võistlused ja peame vormis olema kuigi ega meil seal erilisi lootusi ei ole me käime Singeli poolt vaid kolmekesi boulingut mängimas peale minu veel Eero ja Leo. Kahju on sellest et singlist mitte kedagi peale meie bowlingut ei mängi ja harjutama ei tule. Kalli helistas ka mulle ja rääkis et sai esimese esimesed eksamipiletid kätte. No eks ta hakkab nüüd õppima ja eksamittele keskenduma. Ma saan sellest täitsa aru ja ma ei nõua temalt mitte midagi kui vaid seda et ta ilusti kooli ära lõppetaks ja eksamid korralikult ära teeks. Ma isegi olen leppinud sellega et ta mulle enam nii tihti ei helista, eks tal ole ka oma elu mida ta elab. Aga ma väga loodan et meie suhe sellepärast ei kannata ja meie suhe ikka toimib edasi. Vaatamatta sellele et tema vanematele ma ei meeldi seda on selgelt näha. Aga sellele vaatamatte püüame me olla õnnelikkud ja olemegi õnnelikkud. Täna mängib eesti koondis tugeva serbija koondisega kahju on sellest et me ei suuda nii heat mängu näitata kui reedel. Vastased lõid esimesel poolajal värava ja juhivad kuigi jah ega meil siin suurt valikut pole peame ründama ja proovima ka palli hoida. Serbijat oleme ju võitnud nende enda kodus 3:1 aga tänane mäng on hoopis teine. Aga loodame siiki et me suudame ikka midagi ära teha ja lõppuks ka esimest korda EM finaalturniile saada.

No comments:

Post a Comment