Thursday 24 March 2011

Neljapäev 24 Märts

Täna ma ärkasin suht vara sest pidin minema higlasse protseduuridele minema. Ma ei jõudnud kodus isegi süüa nii kiireks läks mul ega buss ju ei oota, õnneks sain haiglas süüa ja see oli hea. Võimlemises oli täna päris huvitav Raidio rääkis meile nii palju asju mida me peaksime meeles pidama. Ta rääkis meile masaasis ja selle kasulikusest või pigem kahjulikusest. Mazzas on küll hea asi aga võimlemine kogenud füsoterapeudi juhendamisel on veel parem. Nii saii mulle selgeks et mazzas ei muuda mitte midagi vaid ise pead olema hakkaja ja kodus harjutusi tegema. Urve juures tegin ma täna lusikod lõppuni ja liimisime alusele ka ära. Ma küsisin tema käest otse et kas temal on ka plaan Helmeni kohale kanditeerida ta ütles et talle on küll pakkumine tehtud aga tal on hetkel nii paljude projektidega hõivatud et ta pidi ära ütlema. Nii et Maarika jutt ei vastanud tõele, ma vähemalt sain nüüd selles asjas veidi selgust. Peale Urvejuures käimist jooksin ma bussile ja õnneks ka jõutsin mulle lihsalt ei meeldi seal haiglas olla kodus on ikka parem olla. Ütlesin ka tõõtajatele et ma lähen kojun et nad mind taga otsima ei hakkaks. Täna oli meil ikka päris jube ilm hommikul oli ilus soe ja siis kui ma bussipeale läksin hakkas ilm ära keerama oli selline külm tuul mis mulle eriti ei meeldinud. Käisinkorra veel haiglapeal ära mullivannis ja siis tagasi koju. Õhtul käinin ka Kodu kooris laulmas ma ei tea ma olen kuidagi pinges seal kardan midagi valesti teha aga polmnud midagi vähemalt täna ma üritasin palju rohkem ja vist tuli välja ka. Ma vaatasin et see koidu koori kalender oli suht tihe kuhu meid esinema ootatakse ja panin siis ka oma nime kirja. Kahju et me Punk laulupeole ei lähe see oleks ka uus kogemus. Aga hea on see et ma ültse sinna koori läksin ja laulda saan see on hea treening. Kalli helistas ka mulle täna ja me rääkisime ja mul on nii hea meel et me temega rääkida saame, päev läheb kohe paremaks kui ma tema häält kuulen. Muidugi tahaks temaga väga koos olla ja teda armastada ja kallistada ja olla vaid teineteisejaoks.

No comments:

Post a Comment