Tuesday 22 March 2011

Teisipäev 22 Märts

Täna oli mul suht tegus päev hommikul ärkasin nagu tavaliselt enne kella 06 ülesse ja üle ültse ei maga ma viimasel ajal hästi. Hommimul tabas mind ka meeldiv üllatus nimelt kalli saatis mulle oma pildi MMSina mobiili telefoo.i mul ei olnud tema pilti veel olemas mobiilis aga nüüd suis sain ja panin ja põhi ekraani tauatapildiks. Ta on mulle nii meeletult kallis ja ma armastan teda nii väga ma pole vist kedagi teiat nii m palju armastanud kui teda. Käisin oma asjad ära siin haiglas ja hakkadin linna sõitma sest mul oli päris palju vaba aega järgmise brotsetuurini ja lõuna söögini ja sellepärast mõtlesingi linna minna. Bussi peale astudes nägin ma kohe ühte tuttavad nais juhti see käib koos meiega koidu kooris ja rääkisime veidi juttu. Ja siis tuli mulle mobiilile sõnum ja ma ise mõtlesen mis või kes see nüüd võib olla. Ja selgus et emt saateti mulle sõnum et minu arvuti on karantii remondist tagasi ja võin sellele järgi minna. Läksingi siis kohe bussijaamas maha ja emtsse siis sain oma arvuti kätte ja olin rahul. Nüüd sõitsin edasi koju et arvutit veidi testida ega mul palju aega enam ei jäänudki seal kodus olla, Lõuna söögiks tahsin tagasi olla. Ja peale lõunat läksin ma suure haigla peale mullivanni. Mulle tundub et see nädal olen na kaumem mullivannis sest täna hakkas muil veidikene paha ei saanud end liikutada nõrkus tuli peale. Ja siis läksin jälle koju ja lugesin veidi Biiblit sest see oli mul koju ununenud ja vaatasin oahasud tüdrukuid ka. Õhtul tulin ikka haiglasse tagasi kodus küll mõtlesin et ei taha seal haiglas olla aga ma ikkagi läksin sinna tagasi. Kalliga õhtul rääkides muutusin ma kurvaks sest ta hakkas rääkima et kuhu ta tahaks kõik minna ja mida koos minuga teha. Aga ma tean ju et tema vanemad ei luba tal minuga mitte kuskile minna ma ei tea miks küll see nii on. Mul on tunne et ma ei meeldi kalli vanematele ma ei tea kus ma seda võttan aga nii see on. Oleks ju hea kahekesi olla Ekiptuses mõnusas hotellis rannas päikest võtta ja siis veel ka meres ujuda. Aga kahuks on see võimatu vähemalt esialgu ma ei tea mis pärast saab.

No comments:

Post a Comment