Sunday 6 March 2011

Pühapäev 06 Märts

Täna oli mul suht igav päev kodis ei olnud mitte midagi teha ja ei viitsinud telekat ka vaatata. Helistasin Krissile ja küsisin kas ta on kodus et ma tuleksin temale külla sest ma ei osanud mitte midagi paremat ka teha. Krissi juures aitasin temal natukene arvutit hooldada mul on nüüd emt internetti ruuter ja võtsin selle krissi juurde kaasa. Me rääkisime ja naersime ja jutt käis ikka naiste ümber kuigi jah mulle see teema eriti ei meeldi. Naiste vastu pole mul isiklikult mitte midagi aga kriss rääkis ka muust nendega seoses. Eks näljane mõtleb ikka leivast. Pärast läksime linnapeale konsumisse seal oli ikka päris palju rahvast ja esialgu oli vaid üks kassapidaja pärast tuli veel üks kassapidaja siis saadi olukord kontrolli alla. Kriss ütles et tal on kõht tühi ja et me võiksime kuskile sööma monna. Tegin temale esimesek ettepanekuks minna Endla kohvikusse, see temale ei meeldinud siis motlesin et turu juures on ju ka Ameerika kiirsöögi koht kus me ka polnud käinud läksime siis sinna. Kui me sinna jõutsime oli seal väga vähe rahvast antsime oma tellimuse ära siis hakkas alles rahvast tulema enne seda oli suht rahulik. Toidud olid seal päris head võib teinekordki sinna einestama minna. Kallile helistasin ja mei tekkis ka väikene arusaamatus nimelt asi on selles et ma ei lubavat temal mitte midagi teha ja see temale ei meeldi ja siis ta ütles vanematele et ta jättis mu maha. Ma ei tea miks ta seda oma vanematele ütles sest me saime kõik ilusti ära rääkitud ja asjad lahentatud. Ja me jõutsime arusaamisele et oleme siiamaani koos, kuigi me kumki ei tea mis meis etasi saab. Kuigi jah eks meil on olnud ka erimmlsusi sel nädalal suht palju ja eks see paneb ka mõtlema kas on ültse mõttet jätkata. Aga ühte ma tean kindlalt ma armastan teda ja tema armastab mind vähemalt ta ütles mulle täna seda. Põhiline on see et me oleme koos. Ma õppisin ka täna seda et ma ei tohi teda nii palju keelata pean tema valikutega leppima kui ta tahab sõbrannadega koos olla siis mis mul saab selle vastu olla. Pean lihsal talle veidi vabadust andma mina ju ei ela tema elu tema peab oma otsused ja valikud ise tegema. Aga see on hea et ta arutab minuga oma valikuod ja küsib minu arvamust. Khaledile helistasin ka täna ja arutasime minu ja kalli vahelisest brobleemist. Eks me arutasime suht paljudest asjadest asjadest ja brobleemidest mis meil on hea et mul on selline sõber nagu Khaled. Ma käisin Maxsimas sest selveris ma eriti käija ei taha sest mulle ei meeldi selver enam Selver kui tööandjana ei meeldi mulle ka. Ma täielikult eiran seda konserni sest ma ei taha viia oma raha sinna ka oma raha viia. Ma ei soovita selverit ühegile oma tuttavale ega sõbrale ma ei ole vihane ma olen selveris pettunud, eriti nende juhtimis stiilis. Ma ei tea muidugi muid tagamaid aga selveri viljandi poe juhtimis stiili veidi ikka, kuigi jah ma ei taha sinna elu sees tagasi minna ma ei ole uhke ega vihane selveri peale ikkagi mulle ei meeldi siiski selver. Kuhu ma tööle tahaksin minna oleks näiteks emt ta on suur firma rahvusvaheline firma ja mis pealmine mulle tundub et na hoolivad oma töötajatest mida ma selveri kohta õelda ei saa.

No comments:

Post a Comment