Wednesday 16 March 2011

Kolmapäev 16 Märts

Täna oli mul suht tegus päev, ültse kui ma siin haiglas olen on mu päevad suht tihedad ja asju täis. Muidugi nagu tavaliselt ärkasin ma varem kui pidanuks juba veidi enne 06 olin üleval. Aga mis tiha ju ma siis ei harju selle kohaga. hea et mul arvuti ja internett kaasas on muidu oleks ikka päris igav. Hommikul ärkastes tuntsin lihastes ikka valus ja päeva poole läks valu nii tugevaks et ei saanud isegi jopped valutult selga panna. Aga pole midagi see annab märku vaid sellest et lihased on olemas ja neud on vaja treenida. Urve juures ma täna eriti ei olnud kui vaid nii kaua et panime uue aja paika, sest täna ei saanud ma tema juures olla juna pidin töötukassas olema. Seal töötukassas käimine tüütab juba ära sest seal ei ole ju mitte midagi erilist. Siis oli mul bussini jälle aega ja mõtlesin emt läbi astuda ikka oma vana küsimusega et kas neil juhtmevabu kõrvaklappe ka on hakkati vaatama ja saingi midagi ise asi kas nad ka tööle lähevad. Aga see mees oli täna tööl ju siis tema teab ja ma ka usaldan teda. Sain ka mobiilile kotti ja siis kaitse kile homme vaatan kas keegi saaks selle mulle ära panna sest ma ise ei riski. Ja polegi vaja mingit uut mobiili mul see mobiil juba suht täiustatud ja ei ole rohkem midagi vaja kuigi jah kui suis kaitsekilet mis ei ole eriti kallis. Sõitsin haiglasse tagasi lõunat ma ei söönud sest pidin olema kella 13 Ene juures olema eks ma ka seal rääkisin paljusid asju aga kokkuvõtte on ikka see et na olen ise oma brobleemidega toime tulnud eks elu on mind ka õppetanud. Peale enet läksin ma mullivanni see oli ka hea. Peale mullivanni läksin ma taas linna et minna Singlisse Näiteproovi, seal oli ikka palju rahvast seda oligi arvata, sest kui kuskile minek on siis tahavad kõik kaasa tulla aga muidu ei käida näiteringis eriti. Riina on Haige ja muusikat ei tulegi ta on ikka nii haige et on haiglas loodame et ta saab ikka terveks. Ja siis tuli Katta ja rääkis meile ültse mida me tegema hakkame ja et mei on vaja tõsiselt proove teha ja peame asja tõsiselt võtma. Ja siis ta hakkas lugema neid nomesid kes mis rolli saab, mul oli tunne et ma olengi näitleja et kas ma nüüd saan tööd vöi ei aga ma sain tööd ja ja võisin arvestada sellega et ma sõidan Leetu festivalile. Näitlejatel ju pannakse ka seinapeale nimekiri et mis tükkus ta osaleb ja mis rolli ta on saanud. Aga see mida me twgime oli päris huvitav ja põnev ettendus on selline vanaegna ja kammer muusika kõlab taustaks ja siis veel meil on vastavad riided sellest võib tulla hea asi välja. Kuigi olu ka pettumusi näiteks Helina oli petrunud et talle mingit osa ei antud. Aga mis sa teed elu kord juba on selline tuleb lihsalt sellega leppida. Peale proovi saatsin ma ilusti marketi koju koos Maarikaga, mul lihsalt oli bussini aega ja ma tegin aega parajaks. Haiglasse tagasi jõudes läksin ma kohe sööma õnneks jõutsin õigel ajal kohale oli täitsa söök olemas. Peale seda läksin ma tagasi linna sest ma tahsin juua ka endale siia, ma ei saa ilma joomata olla. Krissile helistasin korra ja ütlesin et kas ta ei tahaks veidikeseks minuga kokku saada. Ei tahnud nii ma siis tegin aega parajaks poodides käies. Tagasi haiglasse tulles mõtlesin et ma ei viitsi telekat vaatata et vaatan parem arvutist saateid mida tahan, kuigi ega see eriti hea mõtte ei olnud sest pilt jäi vahepeal seisma ju siis on nii palju tarbijaid. Ja ega see netti kiirus ka nüüd eriti kiire ei ei ole selles vallas on Emt siin Viljandis arenguruumi küllaga ja ma usun et nad teevad ja selle korda et ühendused kiiremad oleksid. Kalliga rääkisin ja täna me saame ikka suht hästi läbi ei mingeid tülisid ega midagi aga ega ma neid taha ka nii ongi parem kui me praegu olene. Saame kõigest rääkida ilma et midagi juhtuks või see teisele ei meeldiks.

No comments:

Post a Comment