Wednesday 2 March 2011

Teisipäev 02 ´Märts

Täna oli mul suht tegus päev, käisime emaga linnapeal ja käisime mitmetes kohtades ära. Käisime poodides ostsime süüa ja mikile ostsime ka süüa. Ja siis läksime elisase mõtlesin et saan emale uue mobiili aga ei saanud sest tal oli juba digi poks sealt juba saadud ja kahte asja nad koos ei anna. Õnneks sain mina sealt oma murele lahenduse nimelt sain ma endale seal mobiili kõrvaklappid koos migrofooniga. Emt ja elionist ma seda pole saanud ja nüüd on mul vaja vaid mobiili kaitse kotti ja siis veel ka kaitsekilet. Päras selgus et need kõrvaklappid olid sellised millel ei olnud pulti mis mulle ei meeldinud aga küll tulevikus saan ka selliseid kõrvaklappe mis mulle meeldivad. Ma tahan juhtmevabu kõrvaklappe aga seda ei ole mitte kuskile vähemalt siin Viljandis. Siis läksime valima ema läks mina olin oma hääle juba andnud elektrooniliselt. Seal on ikka päris pikk järjekord nii et me pidime ootama mingi 20 minutit aga siis sai ema oma hääle antud. Käisime ka Maxsimas ja ostsime sealt ka natukene midagi ja siis tagassi koju. Siis mõtlesin et puhkan natukene ja siis pidin laulmistundi minema aga siis helistas Aime ja ütles et laulmis tundi ei ole sest õppetaja on haige ja ültse hakkab nüüd laulmise tund ja näitering olema koos et mingi kava kokku panna. Homme siis lähen ainult boulingusse ma ei saa siis Malle tundi minna lähen siis Reedel ja tegelen veidi kunstigA. ostsin täna ka üle pikka aja taas lottot pingo lotot sest oma õnnele tuleb võimalus anda võibolla võidan ka midagi . kalli helistas mulle ja me rääksime veidi sest ta on väsinud ja peab õppima muidugi koolis peab käima selt tal ju see aasta ju viimane aasta ja kevadel lõppetab. Septembris läheb ta ju astangule ja sealt hakkab tal ju teine elu saab veidi rohkem iseseist harjutada. Kuigi jah ega tal praegu eriti mingit otsustus õigust ei ole näiteks ta isegi ei saa otsustada sedagi et minu sünnipäevale tulla tema vanemad on selle tema endajaoks juba ära otsustanud et ta ei saa minna. Nii kurb on see aga mis teha selline see elu kord juba on pean olema kannatlik mis ma muud ikka enam oskan.

No comments:

Post a Comment