Sunday 27 March 2011

Pühapäev 27 Märts

Täna oli mul suht rahulik päev ei teinud mitte midagi erilist kui välja arvata sedaet ma sain täna aasta vanemaks. Ma olen juba varsti vana mees ja pealegi pean hakkama oma kehakaaluga tegelema. Hommikul.vaatasin F1 mõtlesin juba et olen hiljaks jäänud aga õnneks mitte. Ei tahnud ilma jääda esimesest etappist sest siis näen mis seisus meeskonnad on ja kellel on kiirem auto. F1 on sellest hooajast uus rehvitootja ja rehvid kuluvamad kiiremini, eks see oli F1 korraldajate suurim soov et rehvid kiiremini kuluksid. Võistlus oli ise päris huvitav esimese koha sai Sebastjan Vettel Red bullil nei on tõesti hea ja kiire masin aga nad peavad auto arendamisega jätkama sest muidu juhtub nii nagu eelmisel aastal hooaja esimesel poolel olid nad teistest peajagu üle aga hooaja lõpp läks käest ära siis ei olnud enam sellist kiirust mis oli hooaja algusel. Aga feraarid hoitku oma suu kinni nad.said esimsel etappil alles 4 koha ja nad väitsid et red bull ei ole mingi f1 meeskond vaid feraari ja mersedes vot need on alles meeskonnad. Pärast hakkasime väikest istumist korraldama kriss tuli aino pidi ka tulema aga ei tulnud ootasime küll aga teda ei tulnud. Nii istusimegi siin ja sõime rääkisime juttu ja olime niisama. Kriss isegi üllatas mind ma rääkisin temale et ma ei taha kingitusi et kingigu mulle raha siis saan ma folgi passi endale osta ja ta kingiski mulle 20 euri. Ma vist saangi oma folgi bassi raha kokku. Kuigi kurb et kallit minuga sellel päeval koos ei olnud, Aga mis teha kui ta vanemad ei lubanud tal tulla. Ültse on mul tunne et ma ei meeldi tema vanematele ma ei tea miks, võibolla on asi minu vanuses ma olen ju temast vanem ja vanemad kardavad. Ma ei tee talle ju mitte midagi ma ju.armastan teda ja ma ei tee lollusi selles olen ma täiesti kindel. Ma ei tea mida ma pean tegema et nad mind usaldama hakkaksid. Ma ei ole ju mitte keegi tühine inimene vähemalt nende arvates.

No comments:

Post a Comment