Friday 25 March 2011

Reede 25 Märts

Täna ma ärkasin varem kui tavaliselt nimelt juba kell 03.30 sest täna hakkas F1 esimene vabatreening. Kuigi jah ega ma palju seda ei näinud sest nagasin ikka rohkem kui vaatasin. Korralikult tõusin ülesse nagu alati kella 06 ja ega ma mitte midagi erilist ei teinudki. Läksin täna teisest kohast bussipeale muidu ma olen reinu tee peatuselt läinud aga see kord läksin ma huntaugu peatusest. Täna oli buss suhteliselt tühi mitte nii nagu tavaliselt aga eks ma olen juba harjunud. Haigas olin ma täna baid korra sest lihsalt võtsin sealt oma viimased asjad ära ja paar protsetuuri oli ka ja siis läksin sotsiaal töötaja juurde oma alkirja panema et ma olen teenusel käinud. Käisin täna ja Malle juures kunstitunnis kuigi mõtlesin et kas ma ikka lähen aga ma läksin ja ma ei kahetse. Tegin oma pilti mis mul pooleli oli jäänud ja mulle meeldib joonistada kuigi eriti hästi mul see ei õnnestu joonistamine. Oleks ma teadnud et ma täna kunstitundi lähen oleksin ma kommikarbi kaasa võtnud. Aga eka peame minu sünnipäeva järgmisel korral kui kokku saame. Kui koju läksin käisin ma maxsimast läbi ostsin sealt endale süüa. Mõtlesin et ostan ka endale Põltsamaa mahla kus on hetkel käimas tarbija mäng kus on võimalus võita maci arvuti aga ma eriti ei usu et ma selle võidan sest kampaanija on plnud kõva reklaam on isegi olnud ma ei usu eriti et mul mingi võimalus on et ma endale uue arvuti võidan. Kui võidan siis annan oma arvuti emale siis on tema ka rahul. Märkamatult oleme juba aasta selles korteris elanud ja selle aastaga pn nii palju juhtunud aga hea on see et meil on.nüüd oma korter. Kalli helistas ka mulle ja me rääkisime, ta käib ema töö juures praktikatunde tegema ja eka ta on ka õhtuti suht väsinud. Eks ma püüan teda ka mõista ja mul ei ole midagi selle vastu et mulle enam nii tihti ei helista. Õhtune maiuspala oli Eesti Uruguai sõpruskohumine jalgpallis mis oli suht ilus ja nauditav. Ja kõige ilusam on see lõpptulemus mei õnnestus Jalgpalli MM 4 meeskond. Ja meie võitsime selle mängu 2:0 ja väravad olid tõesti ilusad. Kriss käis ka täna minu.juures ja me rääkisime ja mei oli suht lõbus. Homme siis hakkame vaikselt sünnipäeva pidama ja õhtul lähme teatrisse. Loodame et homme tuleb üks tore päev

No comments:

Post a Comment