Monday 21 March 2011

Esmaspäev 21 Märts

Ärkasin nagu tavalisel juba kella 06 ülesse seeon mul juba harjumuseks kujunenud. Sõin ja panin asjad kokku mida haiglasse kaasa võttan. Vaatasin ka pahasid düdrukuid vaatasin ette sest ma tean et kolmapäeval ma nagunii ei saa koju tulla sest meil pn siis näiteringi proov ja nii ma vaatasin hommikul ühe osa lõppu ja siis teine osa jäi pooleli ka vis lõpp jäi pooleli. Bussi ootates hakkas mul ikka päria külm ei ole seda kevatet kuskil, kuigi täna algas ka kalendri kevad. Ma ei mäletagi aega kui lumi veel nii kaua maas on ja ilmad ei ole soojad. Mul on märtsi lõppus sünnipäev siis on ikka kõik roheline olnud. Aga see asta vist mitte mul on juba see nädal sünnipäev ja ma ei usu eriti et ilm nii kardinaalselt muutub, kuigi see on jälle uutmoodi sünnipäev siis oleks nagu talv veel alles. Hommikul bussipeale minnes oli tuli ikka sinna nii palju rahvast peale buss oli ikka suht täis ma pidin isegi ringi peale tegema et õiges kohas maha saada. Võimlemine oli suht mõnus tegime harjutusi hantlitega, eks see on hea et ma siin võimlen muidu ma seda ju ei tee. Kui saaksin siis käiksin küll jõusaalis aga ei saa seda endale hetkel lubada. Khaled helistas mulle täna ja ütles et ta võitis mac boogi see on küll nüüd hea auhind ja eks tal vana oli veidi väsinud ka juba mul pn temapärast hea meel et ta võitis endale arvuti. Ma hakkasin siin nwttis uurima mida samsungi uus tahvel arvuti mudel endas kuju ja sai nii mõndagi teada esiteks on ta galaxy tabisist suurema ekraaniga nimelt ekraan on tal juba 10.1 ja siis veel 3D kraafika ja siis veel palju muid lisasid mida ninul ei ole. Mina olen rahul sellega mis mul on ja midagi muud ei tahagi. Kalliga rääkisin ka täna suht pikkalt ha ma olen nii õnnelik et ta mul olemas on. Ma tõest armastan teda üle kõige siin maailmas. Ma olen õnnelik et ma just teda kohtasin algul ma ei julgenud tema juurde minna siis ikkagi läksin. Rauliga sain ka üle pikka aja vesteldud ja mulle meeldis see ültse olen hakkanud sõpradega rohkem suhtlema ja see on hea.

No comments:

Post a Comment